Firma Scodix, dostawca technologicznie zaawansowanych rozwiązań do cyfrowego uszlachetniania dla branży poligraficznej, poinformowała o uruchomieniu nowego Experience Centre w niemieckim Düsseldorfie. Nowe centrum kreatywności będzie służyć jako stały europejski ośrodek demonstracyjny i innowacyjny hub dla klientów i partnerów, umacniając zaangażowanie Scodix w transformację branży cyfrowego uszlachetniania.
„Centrum Doświadczeń w Düsseldorfie to coś więcej niż salon wystawowy; to centrum innowacji, które przybliża naszym klientom przyszłość ulepszania druku” - powiedział Eli Grinberg, dyrektor generalny Scodix. „To miejsce, w którym marki i drukarnie mogą naprawdę zrozumieć transformacyjną moc naszej technologii służącej do tworzenia zróżnicowanych, wartościowych aplikacji, i wykorzystywać ją do szkoleń, wydarzeń i specjalnych dni innowacji.”
Centrum Doświadczeń pozwoli odwiedzającym przyjrzeć się z bliska flagowym maszynom cyfrowym firmy w działaniu, prezentując precyzję i wszechstronność platformy Scodix.

Centrum Doświadczeń pozwoli odwiedzającym przyjrzeć się z bliska flagowym maszynom cyfrowym firmy w działaniu.
Kluczowe rozwiązania prezentowane w Düsseldorfie:
Scodix Ultra 6500 SHD - cyfrowa maszyna do uszlachetnień.
Technologia w akcji: odwiedzający będą mogli zobaczyć na żywo demonstracje autorskich technologii Scodix, które umożliwiają realizację ponad 16 uszlachetnień, obsługują nowe podłoża oraz pozwalają markom na pełną swobodę twórczą:
Technologia Smart High-Definition (SHD): umożliwia markom i drukarniom swobodę upiększania praktycznie każdego projektu, i specjalizuje się w szczegółowym odwzorowaniu druku, skomplikowanych detalach, wzorach, drobnym tekście i nakładaniu folii na duże powierzchnie.
Scodix Multi-Layer Embellishment (MLE): ta unikalna funkcja umożliwia drukarniom uzupełnianie wzornictwa o wielowarstwowe powłoki o własnościach dotykowych, zapewniające niezrównaną głębię i teksturę w jednym przebiegu.
Centrum zostało zaprojektowane jako centralny punkt prezentacji nowych, przełomowych aplikacji. Podczas prywatnych prezentacji, które odbyły się w połowie października, firma pokazała swoją 17. przełomową aplikację, która zostanie oficjalnie uruchomiona jeszcze w tym miesiącu.
Opracowano na podstawie informacji firmy Scodix