2. seminarium Heidelberga ăJakoœć i kolorÓ
6 gru 2016 14:44

21 czerwca br. w hotelu Radisson SAS w Warszawie odbyło się drugie już seminarium ăJakoœć i kolorÓ poœwięcone zagadnieniu utrzymania jakoœci i kontroli nad reprodukcjš barwnš w drukarni, zorganizowane przez Heidelberg Polska. Podobnie jak i pierwsze, majowe seminarium zorganizowane w Krakowie pod nazwš ăXXI wiek w drukarni Đ spotkania praktykówÓ było dedykowane drukarzom, wydawcom, pracownikom agencji reklamowych oraz wszystkim, którzy na co dzień korzystajš z usług drukarni. Seminarium prowadzili pracownicy Heidelberg Polska Zbigniew Kosior vel Kosiorek oraz Andrzej Kunstetter. Wzięła w nim udział kilkudziesięcioosobowa grupa przedstawicieli drukarń i ăprint buyerówÓ z Mazowsza. Podobnie jak i podczas pierwszej edycji seminarium goœciem specjalnym była Ewa Oszwałdowska, która podzieliła się swoimi spostrzeżeniami dotyczšcymi współpracy na linii drukarnia Đ wydawnictwo. Kolejne seminarium odbędzie się jesieniš w Poznaniu. Opracowano na podstawie informacji firmy Heidelberg Polska