Adobe Acrobat 5.0 dla przedsiębiorstw
6 gru 2016 14:41
Firma Adobe Systems przedstawiła program Adobe Acrobat 5.0 Đ kolejnš wersję jednego ze swoich kluczowych produktów. Acrobat 5.0 umożliwi przyspieszenie procesów zachodzšcych w szeroko rozumianych przedsiębiorstwach, obejmujšcych swoim zakresem również klientów i partnerów firmy. Program służy do tworzenia profesjonalnie wyglšdajšcych dokumentów. Użytkownicy majš pewnoć, że pliki w formacie Adobe PDF, utworzone przez Acrobat 5.0 i opublikowane w sieci, będzie można przeglšdać i drukować na wielu platformach sprzętowych i w różnych systemach operacyjnych za pomocš popularnego programu Acrobat Reader.
To, co oferuje Acrobat 5.0, wykracza jednak daleko poza tę zasadniczš funkcję: specjalici różnych dziedzin mogš obecnie pracować wydajniej zarówno indywidualnie, jak i w zespołach; klienci dysponujš szerszymi możliwociami tworzenia, cyfrowego podpisywania i bezpiecznego wysyłania dokumentów; firmy mogš częciej wykorzystywać formularze elektroniczne, aby uzyskać większš dokładnoć informacji oraz obniżyć koszt jej przetwarzania; użytkownicy mogš rozpowszechniać informacje w sposób ułatwiajšcy dostęp do nich osobom niepełnosprawnym; wreszcie pracownicy działów informatycznych mogš łatwiej instalować i uaktualniać oprogramowanie Acrobat.
Opracowano na podstawie informacji prasowej