API Transfer Technologies – globalny producent folii znajdujących zastosowanie m.in. w uszlachetnianiu różnych produktów poligraficznych (w tym opakowań i etykiet) – pozytywnie ocenia swój udział w kwietniowych targach Warsaw Pack. Zdaniem obecnych na stoisku targowym przedstawicielek polskiego oddziału wydarzenie spełniło oczekiwania, stając się okazją do pokazania firmy po niedawnym rebrandingu, a także platformą do licznych spotkań z jej obecnymi oraz potencjalnymi klientami i partnerami.
Warsaw Pack to pierwsze od wielu lat targi branżowe w Polsce, w których zdecydowaliśmy się wziąć udział jako wystawca – mówi Katarzyna Komorska-Gorgolewska, Account Manager. – Nasze stoisko było zlokalizowane w strefie przedsiębiorstw skupionych w Polskiej Izbie Opakowań, której członkiem niedawno zostaliśmy. Z samego wydarzenia jesteśmy zadowoleni, chociaż na jego efekty z pewnością przyjdzie nam poczekać. Byliśmy mile zaskoczeni liczną reprezentacją gości zagranicznych, m.in. z krajów CEE. Część naszych klientów z Polski miała na Warsaw Pack własne stoiska, więc skorzystaliśmy z okazji, by ich odwiedzić i porozmawiać o współpracy i jej rozwijaniu. Nie zabrakło też rozmów z obecnymi partnerami technologicznymi i handlowymi, również na odbywającym się w ramach targów Kongresie Polskiej Izby Opakowań. Odnotowaliśmy też sporą liczbę odwiedzających z agencji reklamowych.
Krystyna Pcionek, Customer Service Coordinator: Cieszymy się zarówno z dużej frekwencji odwiedzających, jak i z zainteresowania ekspozycją przykładowych prac zrealizowanych z udziałem folii API Transfer Technologies – począwszy od wzbogaconych nimi okładek i obwolut książkowych, poprzez etykiety, na różnych opakowaniach skończywszy. Te ostatnie w największym stopniu przykuwały uwagę – ze względu na specyfikę zwiedzających. Wzrok przyciągały m.in. efekty holograficzne czy soczewkowe zastosowane na opakowaniach premium dla marek kosmetycznych i luksusowych. Dużym zainteresowaniem cieszył się też nasz najnowszy wzornik z różnymi odcieniami kolorystycznymi.
API Transfer Technologies po rebrandingu
Targi Warsaw Pack były pierwszą w Polsce imprezą, na której w pełni zaprezentowaliśmy nowe logo firmy oraz jej zmienioną nazwę. To efekt zunifikowania pod szyldem API Transfer Technologies kilku przedsiębiorstw, których właścicielem jest Aldus Group, w tym marki API Foilmakers, pod jaką do niedawna działaliśmy – mówi Katarzyna Komorska-Gorgolewska. – Rebranding został bardzo dobrze odebrany, klienci wiedzą, że mogą obecnie znaleźć w jednym miejscu różne folie i rozwiązania, wcześniej oferowane przez kilka przedsiębiorstw. Owa unifikacja jest też bardzo dobrze widoczna na naszej stronie internetowej czy w mediach społecznościowych, gdzie funkcjonujemy już pod jedną nazwą. Wcześniej każda z firm miała swój własny kanał komunikacji.
Kolejne okazje do spotkań – już niebawem
Jak dodaje Katarzyna Komorska-Gorgolewska, bieżący rok jest dla polskiego oddziału API Transfer Technologies szczególny, także pod względem wydarzeń, w jakich bierze udział: Wiele dzieje się w naszym oddziale – to efekt niedawnych zmian w centrali. O wszystkich będziemy sukcesywnie informować, m.in. podczas targów i konferencji, jakie nas czekają na Labelexpo Europe w Barcelonie. Na to wydarzenie czeka już europejska branża druku wąskowstęgowego i etykietowego. My również intensywnie się do niego przygotowujemy. Zapraszamy zatem na kolejne imprezy z naszym udziałem.
Opracowano na podstawie materiałów firmy API Transfer Technologies