Blue Cube – aby znaleźć, a nie poszukiwać
6 gru 2016 14:55

W sierpniu firma Papyrus wprowadziła nowe narzędzie pod nazwą BLUE CUBE. Do tej pory nie było takiego narzędzia na rynku. Pomysł na stworzenie narzędzia, które ułatwi pracę, wyszukiwanie i zwiększy efektywność, zrodził się z potrzeby rynkowej. Potrzebne było narzędzie, które w prosty i jasny sposób pomoże znaleźć najlepsze rozwiązanie, jeśli chodzi o dobór kartonu. BLUE CUBE to pomysł na intuicyjne w użyciu i zorientowane na potrzeby narzędzie do codziennej pracy z kartonami. Narzędzie, które w prosty i jasny sposób pokazuje możliwości wykorzystania oraz obszary zastosowań produktów z kartonów. BLUE CUBE spełnia wiele zróżnicowanych wymagań: jest elastyczne i zawiera pełen przekrój kartonów znajdujących się w ofercie firmy Papyrus. Niemniej wszelkie aktualizacje mogą być dokonywane w prosty sposób. BLUE CUBE ma przyjazny format, przejrzystą i zrozumiałą instrukcję, inteligentne wyszukiwanie według przeznaczenia kartonu, przejrzyście zaprojektowaną strukturę asortymentową, zapewnia wysokiej jakości wrażenia wizualne oraz dotykowe poprzez możliwość porównania próbek kartonów dostępnych w ofercie Papyrus. Firma Papyrus wyszła z założenia, że możliwość porównania asortymentu powinna mieć nowoczesny, a zarazem funkcjonalny design. Ponieważ w końcowym rezultacie to opakowanie jest czynnikiem decyzyjnym podczas zakupu produktu, innym ważnym wymogiem była szeroka dostępność narzędzia zarówno dla pracowników, projektantów, grafików w drukarniach, agencjach reklamowych, jak i dla producentów w poszczególnych branżach. Narzędzie to ma jak najlepiej pomóc w zaproponowaniu najodpowiedniejszych rozwiązań i spełnieniu oczekiwań. BLUE CUBE jest prostym narzędziem do wyszukiwania odpowiedniego kartonu dla każdego klienta i odbiorcy końcowego, dla każdego produktu i każdego zastosowania. To, co do tej pory było skomplikowane i czasochłonne, teraz zajmuje tylko kilka minut. To wszystko dzięki BLUE CUBE. Więcej szczegółów można znaleźć na stronie internetowej firmy Papyrus lub stronie specjalnie dedykowanej BLUE CUBE: www.papyruscampaign.com/bluecube/ Opracowano na podstawie materiałów firmy Papyrus