Car Wrapping Show w Lambdzie
6 gru 2016 14:50

W dniach 21-24 kwietnia br., w czasie trwania targów Poligrafia i Euro-Reklama, Grupa Lambda Sp. z o.o. Dystrybucja sp. k. zorganizowała pod hasłem „Car Wrapping Show” cykl profesjonalnych warsztatów z zakresu aplikacji folii samochodowych. Ponad 200 gości w ciągu czterech dni odwiedziło znajdujące się w Poznaniu przy ul. Głogowskiej 264 centrum ekspozycyjno-szkoleniowe – Industrial Inkjet Solution Center. Warsztaty prowadzone przez Marcina Kowalskiego, specjalistę w dziedzinie oklejania, zostały podzielone na części teoretyczną i praktyczną. Pierwsza miała charakter prelekcji na temat zastosowań folii samoprzylepnych Oracal i laminatów Oraguard. Przedstawiono w niej praktyczne informacje ułatwiające dokonanie wyboru materiału ze względu na rodzaj aplikacji, jego koszty, nakłady pracy i spodziewane efekty końcowe. Część praktyczna była poświęcona właściwemu przygotowaniu karoserii samochodowej przed oklejaniem oraz prawidłowej aplikacji folii na różnego rodzaju powierzchniach. Można było zapoznać się z technikami oklejania, trikami ułatwiającymi aplikację oraz wymienić się spostrzeżeniami na temat wykonywania reklam na samochodach. Największe uznanie zyskały folie z klejem kanalikowym: wylewana Orajet 3951RA, a także czarna matowa folia do całkowitej zmiany koloru pojazdu – Oracal 970RA. Spotkanie zakończyło się podsumowaniem zdobytej wiedzy oraz wręczeniem certyfikatów potwierdzających uczestnictwo w warsztatach. Zainteresowanie profesjonalnym szkoleniem było tak duże, że nie każdy miał szansę wziąć w nim udział. Osoby, które nie zdołały zarejestrować się na warsztaty, mogły uczestniczyć w pokazie otwartym Car Wrapping Show, który odbył się 22 kwietnia i był połączony z prezentacją nowych produktów w ofercie Lambdy. Wśród nowości znalazły się folie z klejem kanalikowym – Oracal 970RA do całościowego oklejania pojazdów oraz folie ploterowe i drukarskie do aplikacji ściennej – Oracal Wall Art 638 i 3628. Te ostatnie zaprezentowano podczas ogłoszenia wyników konkursu na wykonanie jednokolorowej grafiki ściennej. Nagrodę w konkursie „Wall ART, Your ART” – weekend w SPA dla dwóch osób ufundowała Grupa Lambda. Zwycięski projekt pod tytułem „Harley” autorstwa Piotra Barszczowskiego z Tarnowa wycięto z folii 638 i zaprezentowano podczas dnia otwartego. Dodatkowo wyróżniono dwie prace: „Magnolie” Doroty Matwiejew z Katowic oraz „Idzie wiosna” Marcina Chłopka z Łodzi. Ich autorzy otrzymali upominki od „OOH Magazine” – partnera medialnego całego przedsięwzięcia. Wszyscy goście z branży wielkiego formatu zainteresowani nowymi inwestycjami mieli okazję uczestniczyć w prezentacjach oferowanych przez Lambdę ploterów UV – :Anapurna M i :Anapurna XL² firmy Agfa, Super Jet firmy Neolt, plotera do druku solwentowego Rainbow Jet firmy Algotex oraz laminatorów i trymerów. Opracowano na podstawie informacji firmy Lambda