Druk Pak debiutuje na New Connect
6 gru 2016 14:53
W grudniu br. na warszawskim rynku New Connect zadebiutuje Druk Pak SA. Spółka zakończyła w listopadzie prywatną emisję akcji, podczas której pozyskała 15 mln zł.
To kolejny, ale bardzo ważny krok w rozwoju naszej firmy. Zaczynamy swoją przygodę z rynkiem New Connect, ale docelowo zamierzamy przenieść akcje na rynek podstawowy warszawskiej giełdy – mówi Paweł Kalbarczyk, prezes zarządu Druk Pak.
Druk Pak to jeden z liderów rynku produkcji opakowań dla branż farmaceutycznej, spożywczej, chemicznej, a także kosmetycznej, z ponad 30-letnim doświadczeniem. Spółka ma ok. 20 proc. udział w rynku opakowań dla branży farmaceutycznej.
Kapitał pozyskany w ramach emisji prywatnej (15 mln zł) Druk Pak zamierza przeznaczyć na zakup nowej hali produkcyjnej oraz wyposażenie jej w linie produkcyjne.
Skala podpisywanych kontraktów powoduje, że dotychczasowe moce produkcyjne Druk Paku okazują się zbyt skromne. Stąd niezbędna okazała się inwestycja w nową halę oraz maszyny drukarskie – tłumaczy prezes Kalbarczyk.
Druk Pak jest perspektywiczną, wysoce dochodową i dywidendową spółką, która w ciągu ostatnich czterech lat rozwijała się w tempie 10-15 proc. rocznie.
Opracowano na podstawie informacji firmy Druk Pak