Duplo otwiera oddział w Polsce
6 gru 2016 14:44

Lider na rynku urzšdzeń do obróbki po druku oraz wysoko wydajnych powielaczy cyfrowych Đ firma Duplo International rozwija sieć sprzedaży na rynkach europejskich otwierajšc w dniu 1 kwietnia 2005 r. polski oddział koncernu. Firmš, której nazwa będzie brzmieć po prostu Duplo Polska, pokieruje Tomasz Gajkowski, przez kilka ostatnich lat zwišzany z polskim oddziałem OcŽ. Zdaniem Robina Greenhalgha, dyrektora zarzšdzajšcego Duplo International, wiedza i doœwiadczenie Tomasza Gajkowskiego pomogš w budowaniu pozycji Duplo na rynku polskim. Jak wynika z informacji firmy, Duplo Polska oferować będzie wszystkie produkty i rozwišzania znajdujšcej się w ofercie Duplo International, w tym rozwišzania dla sektora poligraficznego, systemy druku cyfrowego i rozwišzania dla œrodowisk biurowych. Firma zamierza też œwiadczyć usługi serwisowe w oparciu o własny zespół inżynierów serwisowych. Przedtargowy debiut Oficjalne wprowadzenie firmy na rynek zbiega się z targami Poligrafia 2005, gdzie firma zaprezentuje mało- i œrednionakładowe systemy do dalszej obróbki. Robin Greenhalgh komentuje: Targi Poligrafia to idealny moment aby poinformować o wprowadzeniu Duplo na polski rynek, zaprezentować potencjał, ofertę, produkty i usługi naszej firmy. Polska gospodarka jest jednš z najszybciej rozwijajšcych sie w Europie, dlatego jesteœmy przekonani, że polski rynek poligraficzny będzie się w cišgu nabliższych lat bardzo dynamicznie rozwijał. Tomasz Gajkowski, dyrektor generalny Duplo Polska dodaje: Zespół Duplo Polska będzie się składać ze specjalistów zwišzanych z rynkiem poligraficznym, ludzi znajšcych tę branżę i potrafišcych znaleŸć najlepsze rozwišzania odpowiadajšce potrzebom klientów. Nowy oddział Duplo w Polsce pozwoli nam być bliżej klientów, szybko reagować na ich potrzeby i œwiadczyć usługi serwisowe na najwyższym poziomie. Wprowadzenie firmy na rynek tuż przed targami Poligrafia i własne stoisko w Poznaniu dadzš nam możliwoœć bezpoœredniego kontaktu z polskim rynkiem poligraficznym, pokazania, jak rozwišzania Duplo mogš pomóc naszym klientom w kreowaniu kompleksowej i atrakcyjnej oferty. Naszš ofertę kierujemy przede wszystkim do tych firm, które w najbliższym czasie zamierzajš inwestować w druk cyfrowy. Co na stoisku? Na stoisku Duplo Polska znajdzie się między innymi Duplo Duetto System 5000, podwójna linia do produkcji broszur przeznaczona zarówno do druku cyfrowego, jak i offsetowego. Kolejne urzšdzenie to Duplo Docucutter DC-645, wysokonakładowe rozwišzanie pozwalajšce na cięcie i przygotowywanie dokumentów o gramaturze do 350 g/m2 (wizytówki, foldery itp.). Firma pokaże też powielacz Duprinter DP-460H z powietrznš separacjš podajnika Đ rozwišzanie dedykowane specjalnie dla rynku poligraficznego. Duplo reklamuje ten produkt jako oszczędny system drukujšcy, będšcy w przypadku małych nakładów alternatywš dla druku offsetowego. Inne urzšdzenia zapowiadane przez firmę to Duplo Bookletmaker System 2000 wyposażony w dwie zbieraczki z separacjš powietrznš papieru, zbieraczka cierna System DFC-12 oraz różnego rodzaju rozwišzania dla tzw. małej poligrafii. Opracowano na podstawie informacji prasowej firmy Duplo Polska *** Duplo International Đ korporacja założona w 1945 roku w Japonii, o obrotach przekraczajšcych 490 mln euro rocznie. Firma zatrudnia ponad 1300 osób i posiada 5 fabryk w Japonii. Europejska centrala Duplo International Ltd. znajduje się w Wielkiej Brytanii. Firma posiada ogólnoœwiatowš sieć sprzedaży opartš o własne przedstawicielstwa, jak i firmy współpracujšce-dystrybutorów.