Duże inwestycje w małym mieście
6 gru 2016 14:46
Środki Unii Europejskiej wyjątkowo przysłużyły się polskiej poligrafii AD 2006. Dzięki nim wiele drukarń mogło pozwolić sobie na inwestycje o wysokim stopniu innowacyjności. Wśród nich znalazła się drukarnia Gal-Druk z Brzeźnia, niewielkiej miejscowości w województwie łódzkim.
19 grudnia ub.r. w drukarni Gal-Druk odbyła się uroczystość oficjalnego przekazania do użytku nowej pełnoformatowej 5-kolorowej maszyny do druku offsetowego Heidelberg Speedmaster XL 105-5+L wyposażonej w dodatkowy zespół lakierujący; 5-kolorowej półformatowej maszyny do druku offsetowego Heidelberg Speedmaster CD 74-5+L-F również z dodatkowym zespołem lakierującym oraz kompletnego systemu produkcji płyt drukowych opartego na pełnoformatowej naświetlarce CtP Heidelberg Suprasetter E105.
Obie nowe maszyny serii Speedmaster wyposażone są w nakładanie i wykładanie Preset Plus, pulpit Prinect CP2000 Center pozwalający na pełne zarządzanie maszyną oraz moduł ImageControl umożliwiający spektrofotometryczny pomiar oraz analizę zadrukowanego arkusza. Zakupiony przez Gal-Druk system CtP oparty na pełnoformatowej naświetlarce Heidelberg Suprasetter E105 wraz z wywoływarką online oraz kompletnym oprogramowaniem (w tym m.in. moduły oprogramowania Prinect MetaShooter, Prinect MetaDimension, Prinect Signa Station) pozwoli drukarni w pełni wykorzystać możliwości nowych maszyn drukujących i zwiększyć szybkość realizacji zleceń.
Podczas uroczystości prezes Heidelberg Polska, Krzysztof Pindral wręczył Agnieszce i Krzysztofowi Łużyńskim, właścicielom drukarni Gal-Druk wyróżnienie „technology by Heidelberg”. Przyznawane jest ono tym drukarniom, które posiadają przygotowalnię i park maszyn drukujących oparte na urządzeniach i rozwiązaniach Heidelberga, a dodatkowo wyróżniają się najwyższymi standardami jakości produkcji oraz zarządzania firmą.
Drukarnia Gal-Druk jest firmą rodzinną, od 23 lat prowadzoną wspólnie przez Agnieszkę i Krzysztofa Łużyńskich. Specjalizuje się w produkcji etykiet i opakowań i cieszy się mocną pozycją w swoim segmencie, którą udało się zdobyć dzięki konsekwencji w działaniu, dbałości o najwyższą jakość produkcji oraz utrzymywanie bardzo bliskich relacji z klientami i partnerami biznesowymi, którzy zresztą licznie przybyli na uroczystość przekazania do użytku nowych inwestycji. Jak zgodnie twierdzą państwo Łużyńscy, modernizacja parku maszynowego to kontynuacja rozwoju w segmencie opakowaniowym oraz szersze spojrzenie na akcydens reklamowy.