Efektywność na plus
6 gru 2016 14:55

Podczas zbliżającej się edycji targów drupa firma Xerox skupi się na dostarczeniu branży druku cyfrowego szeregu technologii i usług umożliwiających zwiększenie efektywności. Na jej stoisku, którego mottem będzie „Helping customers focus on what matters most”, zwiedzający zobaczą m.in. zaawansowane systemy produkcyjne, w tym produkcyjny system inkjetowy CiPress 500 oraz szereg rozwiązań usprawniających pracę i wspierających rozwój biznesu. Celem tegorocznych targów drupa będzie zaprezentowanie dostawcom druku cyfrowego narzędzi oraz najnowszych technologii, których wdrożenie pozwoli na zwiększenie efektywności prowadzonych działań. Xerox na bieżąco analizuje rynek i rozszerza swoją ofertę rozwiązań z obszaru doradztwa biznesowego, sprzętu oraz oprogramowania, wspierających rozwój biznesu naszych klientów – komentuje Stanisław Pieczara, PSG marketing manager. Software i hardware „na żywo” Na swoim drupowym stoisku firma Xerox zaplanowała wiele atrakcji. Zwiedzający będą m.in. mogli uczestniczyć w prezentacjach szerokiej gamy systemów do druku cyfrowego, począwszy od cyfrowych systemów drukujących Xerox Colour 550/560 Printer po najnowszy system Xerox CiPress 500 Production Inkjet System. Ponadto będą także mieli okazję zapoznać się z oprogramowaniem firmy XMPie służącym m.in. do tworzenia zintegrowanych kampanii 1:1 oraz zarządzania nimi. Oprócz pokazów możliwości oprogramowania firma Xerox zaplanowała również spotkania z konsultantami XMPie, partnerami i użytkowni- kami tego rozwiązania, którzy stosują je w codziennej pracy. Na stacjach Application Conversation zwiedzający będą też mogli poznać najnowsze sposoby sprzedaży i produkcji zyskownych zleceń, m.in. materiałów marketingowych, produktów foto, druków transakcyjnych czy mailingu bezpośredniego, również w hybrydowym modelu druku offsetowego i cyfrowego. Warsztaty czas zacząć Na swoim targowym stoisku firma umożliwi także dostęp do studiów przypadków oraz doświadczeń klientów Xeroksa, którzy opowiedzą o korzyściach płynących dla biznesu z wdrożenia poszczególnych rozwiązań z obszaru druku cyfrowego. Podczas targów na stoisku firmy odbędą się także warsztaty social media, dzięki którym będzie się można dowiedzieć, jak wykorzystywać media społecznościowe (m. in. Twittera, Facebooka czy LinkedIn) do promocji swoich produktów i usług. Na drupę 2012 firma Xerox zaplanowała również kongres Xerox Premier Partners Global Network Congress, w którym weźmie udział kilkuset wiodących dostawców usług druku z całego świata. Spotkanie to będzie okazją do budowania kontaktów biznesowych oraz rozmów z ekspertami z branży i wymiany doświadczeń. Xerox jest także sponsorem specjalnych występów legendarnej kanadyjskiej grupy Cirque du Soleil, artystów łączących sztukę cyrkową z nowoczesną muzyką oraz efektami specjalnymi i świetlnymi, których będzie można podziwiać w czasie tegorocznej edycji drupy. Ci, którzy mnie znają, wiedzą, ile znaczy dla mnie klient – mówi Jeff Jacobson, prezes Xerox Global Graphic Communications Operations. – Zaprojektowaliśmy stoisko tak, aby dostarczać jak najwięcej informacji, które posłużą naszym klientom do budowania rentownych biznesów, opartych na zasadach zrównoważonego rozwoju. To oznacza oferowanie im kompleksowego doradztwa i wsparcia w zakresie sprzętu i oprogramowania. Na podstawie informacji firmy Xerox opracowała DA