Euro-Reklama 2004
6 gru 2016 14:43
Już tylko kilka tygodni dzieli nas od inauguracji Międzynarodowych Targów Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama 2004 (20-23 kwietnia).
Po raz kolejny kwietniowe targi zgromadzš w Poznaniu specjalistów kilku branż pragnšcych zaprezentować swojš ofertę tysišcom zwiedzajšcych. Ubiegłoroczna edycja Euro-Reklamy, Poligrafii, Eurofoto i Infosystemu Đ czterech imprez targowych odbywajšcych się w tym samym terminie Đ zgromadziła kilkuset wystawców i niemal dwadziecia tysięcy goci w cišgu czterech dni ich trwania. Pozwoliła zacienić bšd nawišzać wiele kontaktów handlowych, przyczyniła się do zaakcentowania obecnoci wystawców na rynku i do umocnienia ich wizerunku. Zwiedzajšcy ponownie mieli możliwoć przeglšdu oferty tak bardzo zbliżonych Đ a w wielu miejscach nierozerwalnie ze sobš połšczonych Đ branż.
W roku bieżšcym z pewnociš będzie podobnie, choć zmiany organizacyjne, jakie towarzyszš praktycznie wszystkim imprezom wystawienniczym organizowanym przez Międzynarodowe Targi Poznańskie pozwalajš sšdzić, że rok 2004 będzie jeszcze atrakcyjniejszy niż poprzedni. Również w tym roku targi łšczšce wspomniane dziedziny w atrakcyjnš całoć będš się odbywać w tym samym terminie. Co ciekawe i warte podkrelenia Đ dotychczasowe Międzynarodowe Targi Telekomunikacji, Informatyki i Elektroniki Infosystem po gruntownej przebudowie organizacyjnej i merytorycznej pojawiš się jako zupełnie nowy produkt: Infosystem 2004/Forum ICT. Poza tradycyjnš ekspozycjš wystawcy będš prezentowali swojš ofertę na forum tematycznym.
W dniach 20-23 kwietnia na terenach MTP odbędš się Đ prócz Euro-Reklamy i Forum ICT Đ jeszcze dwa wydarzenia targowe: Targi Produktów i Usług Fotograficznych Eurofoto oraz Targi Artykułów dla Dzieci wiat Dziecka. Podczas Eurofoto, poza zapoznaniem się z ciekawš ofertš branży, będzie można wzišć udział w dodatkowych wydarzeniach tej imprezy. Wystawa ăZiemia z NiebaÓ, specjalna ekspozycja ăWzorcowe Studio FotograficzneÓ czy Forum Polfoto przygotowane wspólnie przez MTP i Biuro Organizacyjne Targów Polfoto z Międzyzdrojów to tylko niektóre z atrakcji targów fotograficznych.
Targi Artykułów dla Dzieci wiat Dziecka podejmš także ważne tematy, z istnienia których często nawet nie zdajemy sobie sprawy. Siła presji, jakš dzieci potrafiš wywierać na rodziców przy doborze zakupów, jest wprost niewyobrażalna. Bardzo często dzieci Đ w oparciu o oddziałujšce na nie bodce w postaci reklamy czy kreowania potrzeb za porednictwem Internetu Đ majš bardzo duży wpływ na podejmowane przez dorosłych decyzje. W zwišzku z tym podczas najbliższej edycji Euro-Reklamy można będzie obejrzeć Wystawę Upominków Reklamowych dla Dzieci Đ dowód na ogromnš rolę młodego pokolenia w łańcuchu konsumenckim i potwierdzenie wspólnych pól działania Euro-Reklamy oraz wiata Dziecka.
W oparciu o powyższe przesłanki zdecydowano o połšczeniu w 2004 roku w jedno wielkie wydarzenie aż czterech imprez targowych, których tematyka pozwoli na jeszcze większš skutecznoć prezentacji produktów i usług. Aby taki efekt osišgnšć, przygotowano atrakcyjny program wydarzeń towarzyszšcych targom.
Planowana jest wizyta Marka Breiera Đ uznanego przez rzesze specjalistów na wiecie za prawdziwego guru i wizjonera w dziedzinie Internetu i marketingu. Absolwent Uniwersytetu Stanford, jest obecnie jednym z najpopularniejszych doradców i ekspertów w Silicon Valley. Goć największych stacji telewizyjnych i najbardziej prestiżowych tytułów prasowych. Jego techniki marketingowe służš jako studia przypadków doskonale trafionych przedsięwzięć na wielu uniwersytetach USA. Obecnie Breier jest udziałowcem firm zajmujšcych się inwestowaniem i doradztwem w zakresie marketingu i najnowszych technologii, znany jest także jako autor popularnych ă10-second tipsÓ Đ ădziesięciosekundowych wskazówekÓ Đ newsletterów dla managerów pomagajšcych im efektywnie posługiwać się takimi narzędziami jak poczta elektroniczna czy Internet.
Na kwietniowych targach Breier pojawi się z prelekcjš dotyczšcš szybszego i efektywniejszego działania w zmieniajšcym się otoczeniu, a także zaprezentuje praktyczne rozwišzania do wdrożenia w każdej organizacji.
Ekspozycję Euro-Reklamy 2004 (ponad 230 wystawców z 8 krajów), która tradycyjnie już oprze się na prezentacji upominków reklamowych, noników reklam, materiałów i urzšdzeń do produkcji reklam, a także usług reklamowych i wystawienniczych wzbogacš konferencje i seminaria powięcone najbardziej aktualnym problemom w branży reklamowej oraz rozstrzygnięcia licznych konkursów. Szerzej niż dotychczas zaprezentuje się również branża poligraficzna (skanery i urzšdzenia drukujšce wykorzystywane w produkcji reklam).
Miesięcznik Poligrafika Đ oficjalny partner targów poligraficznych drupa w Dsseldorfie Đ pojawi się w Kiosku Poligrafiki prezentujšc zapowiedzi i firmy wystawiajšce się na tych targach.
W dniach 21-22 kwietnia na stoisku miesięcznika ăwiat DrukuÓ odbędš się dwie prezentacje: ăZarzšdzanie markšÓ i ăBadania marketingowe a strategia markiÓ. Przez cały czas trwania targów na stoisku demonstrowany będzie także druk wielkoformatowy pod kštem zastosowania w reklamie oraz zadruk gadżetów reklamowych Đ druk tamponowy i sitodruk.
Po raz czwarty rozstrzygnięty zostanie konkurs magazynu ăBusiness MediaÓ Đ ăOko ReklamyÓ. To wyróżnienia przyznawane firmom polskiego przemysłu reklamowego za najlepiej przygotowanš kompleksowš ofertę reklamowš w zakresie wiadczonych usług.
Wydawnictwo GJC Inter Media przygotowało natomiast nagrody w konkursie ăPrzyjazny DostawcaÓ.
Jak co roku wręczone zostanš nagrody Międzynarodowych Targów Poznańskich: Złote Medale oraz Acanthus Aureus.
Podczas ăWieczoru TargowegoÓ poznamy laureatów konkursu ăGrand Prix T-ShirtÓ na najbardziej oryginalny nadruk na koszulce. Organizatorami tego konkursu sš MTP i Agencja Rodan z Poznania.
Podsumowujšc, Euro-Reklama 2004 to narzędzie marketingu, a jednoczenie ródło informacji o branży. Organizatorzy zadbali o to, aby zintensyfikować skutecznoć targów jako platformy wymiany handlowej na drodze wystawca Đ zwiedzajšcy. Wiele wskazuje na to, że tegoroczna edycja Międzynarodowych Targów Artykułów i Usług Reklamowych potwierdzi ustępujšcš recesję na rynku reklamy.
Opracowano na podstawie informacji MTP