Euro-Reklama 2006
6 gru 2016 14:45

W dniach 24-27 kwietnia 2006 roku w Poznaniu odbędzie się XV już edycja Międzynarodowych Targów Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama. Euro-Reklama to największe w Polsce targi BTL. Edycja 2005 spotkała się z pozytywnymi opiniami uczestników oraz dziennikarzy pism specjalistycznych. Produkty i usługi prezentowało 220 wystawców z 11 krajów, a tereny MTP odwiedziło aż 13 000 profesjonalistów. Jak informujš organizatorzy, Euro-Reklama 2006 zapowiada się jeszcze atrakcyjniej: do połowy grudnia 2005 udział zadeklarowało już tyle samo firm, a cišgle napływajš kolejne zgłoszenia. Swój udział w edycji 2006 zgłosiły już m.in.: Jet Media, Rodan, Grafikus, Signtech C.E., Alma Trend, Edica, Extend Vision, Herz Polska, Plotserwis, Quo Vadis Polonia, Trodat, Senator. Do udziału w Euro-Reklamie 2006 zgłosili się producenci szeroko rozumianych materiałów i urzšdzeń reklamowych (od drobnych gadżetów po systemy wystawiennicze), a także producenci, importerzy i dystrybutorzy upominków reklamowych oraz firmy œwiadczšce usługi doradcze i marketingowe (agencje reklamy prasowej, radiowej, telewizyjnej; specjalistyczne wydawnictwa). Organizatorzy szczególnie goršco namawiajš do udziału także studia graficzne, poligraficzne i drukarnie, zwłaszcza te zajmujšce się drukiem wielkoformatowym (to jedyna okazja prezentacji dla branży poligraficznej, ponieważ targi Poligrafia odbędš się dopiero w 2007 roku). Podobnie jak dotychczas targi będš nie tylko okazjš do prezentacji produktów i usług, ale także platformš bezpoœredniego spotkania profesjonalistów z branży, wymiany wiedzy i doœwiadczeń. Na 2006 rok MTP przygotowujš urozmaicony program wydarzeń towarzyszšcych. Po raz pierwszy w Polsce odbędzie się konkurs dla branży P.O.S.: SuperstarPoland. Zorganizowana zostanie także ekspozycja Đ Miasteczko Drukarń, która zaprezentuje możliwoœci eksportu i umożliwi promocję polskich usług reklamowo-poligraficznych w zakresie druku wielkoformatowego. Redakcja ăBusinessMediaÓ przeprowadzi we współpracy z MTP konkurs Oko Reklamy, a ăŒwiat DrukuÓ przygotuje warsztaty o projektowaniu systemów identyfikacji wizualnej i promocji marki w Internecie. Planowana jest też konferencja poœwięcona reklamie zewnętrznej oraz wystawa najlepszych polskich kampanii outdoorowych. Pod wpływem sugestii wystawców już w zeszłym roku została wprowadzona półzamknięta formuła Euro-Reklamy, co oznacza, że wstęp na targi możliwy jest po wczeœniejszej rejestracji. Rozwišzanie Đ ocenione jako trafne także przez zwiedzajšcych i dziennikarzy branżowych Đ ma posłużyć ograniczeniu kręgu zwiedzajšcych do profesjonalistów. Warto przypomnieć, że Międzynarodowe Targi Poznańskie obchodzš w 2006 roku 85-lecie istnienia. Opracowano na podstawie informacji MTP