Euro-Reklama w dwóch odsłonach
6 gru 2016 14:45

Międzynarodowe Targi Poznańskie poinformowały, że zgodnie z sugestiami przedstawicieli polskiej branży reklamowej zostanie zmieniona formuła targów Euro-Reklama. Od 2007 roku Euro-Reklama będzie miała dwie odsłony. Pierwsza, wiosenna – Euro-Reklama OUTDOOR EXPO – jest organizowana z myślą o profesjonalistach zajmujących się: produkcją, importem oraz dystrybucją materiałów i urządzeń do produkcji reklam; poligrafią reklamową; outdoorem, a także szeroko rozumianą komunikacją wizualną. To pierwsze tego typu targi w Polsce. Euro-Reklama OUTDOOR EXPO odbędzie się równolegle z targami Poligrafia (27-30 marca 2007), co zdaniem organizatora zapewni targom efekt synergii. Druga, jesienna edycja – Euro-Reklama GIFT EXPO – jest skierowana do: producentów, importerów, dystrybutorów upominków reklamowych; agencji reklamowych; branży POS (promocja punktów sprzedaży, displaye itp.) oraz branży fotografii reklamowej. Termin targów (4-6 września 2007) sprawia, że będą one doskonałą okazją do prezentacji najnowszych trendów w dziedzinie upominków świątecznych. Warto podkreślić, że w 2007 roku dodatkowy nacisk zostanie położony na ekspozycję oferty branży zabawkarskiej. Euro-Reklama to największe targi reklamowe w Polsce. W minionej edycji wzięło udział ponad 250 firm z 10 krajów, a łączna powierzchnia ekspozycyjna zajęła 10 000 m2. Euro-Reklama 2006 cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem profesjonalnej publiczności: tereny targowe odwiedziło 20 000 gości (przy zachowaniu formuły zamkniętej targów, która umożliwia wstęp tylko zarejestrowanym specjalistom). Ponadto poznańskie targi stanowią ważną platformę spotkań B2B. Towarzyszą im liczne konferencje, pokazy i warsztaty specjalistyczne. Opracowano na podstawie informacji MTP