Europejski szczyt poświęcony inteligentnym etykietom
6 gru 2016 14:45
W dniach 15 i 16 listopada br. w Amsterdamie odbędzie się Smart Label Summit Europe - jedyna impreza organizowana w tym roku w Europie w ramach znanych Labelexpo Global Series. Głównym tematem tego spotkania profesjonalistów będą technologie tzw. inteligentnych etykiet i RFID.
Podczas konferencji zostaną przedstawione znaczenie i potencjał europejskiego rynku inteligentnych etykiet oraz niezwykłe możliwości, jakie stosowanie tych ultranowoczesnych technologii daje firmom i ich klientom.
Ocenia się, że do roku 2015 corocznie będzie sprzedawanych 1000 mld różnych produktów opakowaniowych, z czego 99,5% będą stanowiły etykiety. Wzrost rynku etykiet inteligentnych powinien do roku 2010 osiągnąć 1,8 mld.
Smart Label Summit Europe przyciąga przedstawicieli renomowanych europejskich przedsiębiorstw z sektorów dystrybucji, farmaceutycznego, informatycznego i masowej konsumpcji. Eksperci z dużych firm takich jak: Pfizer, Tesco, Woolworths, Marks & Spencer, Unilever i Hewlett-Packard także będą obecni w Amsterdamie; podzielą się oni z uczestnikami konferencji swoimi doświadczeniami i opiniami.
Pierwszego dnia przewidziano wystąpienie Chrisa Adcocka, prezesa EPCglobal Inc., który będzie mówił m.in. o znaczeniu norm dla rozwoju działalności międzynarodowych firm dystrybutorskich poza ich rodzimymi rynkami oraz o nowych perspektywach handlowych związanych z krajami Europy Środkowej i Wschodniej. Tim Marsh, dyrektor ds. technologii w firmie Pfizer, przedstawi sposoby poprawy bezpieczeństwa i skuteczności leków.
James Stafford, dyrektor ds. technologii RFID w Marks & Spencer powie o tym, jak w tej znanej brytyjskiej sieci sklepów są wykorzystywane rozwiązania w dziedzinie etykietowania produktów spożywczych i odzieżowych dla lepszej obsługi klientów i większej wydajności sprzedaży.
Rene Bakker, dyrektor ds. logistyki w holenderskiej firmie Schuitema, zaprezentuje na przykładach zastosowanie inteligentnych etykiet w branży dystrybucyjnej. Schuitema jest właścicielem sieci supermarketów C1000, do której w Holandii należy ponad 100 sklepów. Prezentacja ma na celu ukazanie, jak etykiety RFID/inteligentne pozwalają zmniejszyć straty związane z produktami świeżymi na poziomie łańcucha dostaw oraz usprawnić procesy operacyjne. Konferencji będzie towarzyszyła ekspozycja z udziałem m.in. firm: Avery Dennison, HP, Timestrip, Bielomatik, Domino Printing Sciences i Picosoft. Na podstawie informacji prasowej opracowała IZ