Heidelberg Polska poszerza usługi zaopatrzenia w części zamienne
6 gru 2016 14:52

Aby wyjść naprzeciw życzeniom klientów i ułatwić współpracę, Heidelberg Polska rozszerzył i szerzej udostępnił swoje usługi w zakresie zaopatrzenia w części zamienne. Dorota Lewandowska, szef działu części zamiennych, objęła równolegle stanowisko przedstawiciela handlowego do obsługi tego segmentu. Klient może podobnie jak dotychczas złożyć zamówienie telefonicznie lub poprzez e-mail, jak również spotkać się osobiście, aby omówić sprawę zaopatrzenia w części zamienne i skorzystać z doradztwa w tym zakresie. Firma Heidelberg Polska zmodyfikowała także wewnętrzną organizację działu części zamiennych. Obecnie za części zamienne do maszyn i urządzeń z poszczególnych segmentów – prepress, maszyny drukujące offsetowe, maszyny introligatorskie i maszyny fleksograficzne Gallus – odpowiadają niezależne osoby. Heidelberg gwarantuje swoim klientom: magazyn zawierający ponad 100 000 części zamiennych; dostawy bezpośrednie z magazynu fabrycznego do klienta; systemowo zagwarantowaną jakość części zamiennych; doradztwo techniczne przy doborze części, wsparcie inżynierów serwisu Heidelberga; gwarancję i rękojmię; możliwość zwrotu części błędnie zamówionych i niewykorzystanych; pokrycie kosztu dostawy z Niemiec (przy zamówieniach powyżej 100€); możliwość zakupu z rabatem w ramach programu lojalnościowego; możliwość korzystania z promocyjnej sprzedaży pełnowartościowych części zamiennych. Do końca marca br. klienci firmy mogą skorzystać z oferty promocyjnej na łapki do maszyn drukujących Heidelberga. W zależności od wielkości zamówienia rabat wynosi od 11 do 20 proc. Opracowano na podstawie informacji firmy Heidelberg Polska

error: Kopiowanie zabronione!
cript>