Innowacje zwiększające wydajność druku flekso
6 gru 2016 14:59

Windmöller & Hölscher (W&H), firma specjalizująca się w produkcji maszyn m.in. do wytwarzania opakowań giętkich, z satysfakcją przyjęła zainteresowanie jej stoiskiem na targach drupa 2016. Kilka tysięcy gości odwiedziło jej stoisko w Düsseldorfie; dodatkowo około 800 uczestniczyło w wystawie zorganizowanej przez firmę w jej głównej siedzibie w Lengerich, co przełożyło się na wysoką, ośmiocyfrową kwotę zamówień. Podczas drupy trzymaliśmy rękę na pulsie, co odzwierciedlało nasze hasło „Packaging 4.0”. Wykorzystaliśmy nowe maszyny, MIRAFLEX II C oraz DYNASTAR, do zademonstrowania, w jaki sposób inteligentne maszyny, zintegrowane procesy oraz intuicyjna obsługa już teraz podnoszą wydajność tradycyjnego druku fleksograficznego i wklęsłego – powiedział dr Jürgen Vutz, przewodniczący zarządu W&H. Impreza była udana dla W&H od początku: nowe maszyny – fleksograficzna MIRAFLEX II C oraz wklęsłodrukowa DYNASTAR – znalazły nabywców jeszcze przed rozpoczęciem targów. Pierwszy MIRAFLEX II C trafi do firmy Admiral Packaging w USA, zaś premierowy DYNASTAR do Constantia Flexibles w Hiszpanii. Obie zostały pozytywnie ocenione przez klientów. DYNASTAR gwarantuje oszczędności w tradycyjnym druku wklęsłym, zwłaszcza w realizacji krótszych zleceń; interesowało się nią wielu gości, zwłaszcza wśród producentów markowych produktów – dodał Vutz. Klienci byli również pod wrażeniem liczby innowacyjnych rozwiązań zastosowanych w maszynie MIRAFLEX II C: począwszy od lepszej ergonomii osiągniętej dzięki nowemu wzornictwu, przez nowy zespół farbowy i system myjący TURBOCLEAN ADVANCED E, aż po w pełni zintegrowany system wsparcia VISION. Na drupie nasi klienci poszukiwali rozwiązań, które zwiększą produktywność oraz wydajność ich biznesu, jednocześnie spełniając wymogi dotyczące jakości i zrównoważonego rozwoju. To są dokładnie te obszary, na których się skupiamy (…) – dodał Peter Steinbeck, dyrektor zarządzający firmy W&H. Dodatkowo w trakcie trwania targów W&H zorganizował 4-dniowe Drzwi Otwarte w swej siedzibie w Lengerich, w których uczestniczyło ponad 800 gości. Na miejscu mogli oni obejrzeć pokazy maszyn drukujących, dowiedzieć się więcej na temat produktów firmy oraz zwiedzić zakład produkcyjny. Druk opakowań to rozwijający się segment rynkowy, który wielce interesuje wielu gości targów drupa. Działamy na tym obszarze od blisko 150 lat i w tym czasie odgrywaliśmy kluczową rolę, dostarczając technologiczne innowacje w zakresie opakowań flekso. Jesteśmy dumni, że dzięki innowacjom mogliśmy na targach drupa 2016 jeszcze raz potwierdzić naszą pozycję rynkowego i technologicznego lidera i zadziwiać naszych klientów – podsumował Vutz. Na podstawie informacji firmy W&H opracował TK