Jet Media: Chcemy 65% rynku
6 gru 2016 14:44
W dniach 24 i 25 czerwca firma Jet Media zorganizowała w Serocku seminarium powięcone prezentacji najnowszych produktów Roland DG oraz strategii dalszej ekspansji tej marki na rynku polskim. Audytorium tworzyło ponad 200 osób z przeszło 100 firm, które już sš lub zamierzajš być użytkownikami ploterów Roland.
W swoich wystšpieniach Grzegorz Idkowski, prezes Jet Media i Dariusz wiercz, dyrektor handlowy podkrelali uzyskanie przez firmę statusu partnera strategicznego Rolanda DG. Za swój główny cel uznali dalsze umacnianie przewagi konkurencyjnej produktów Roland na naszym rynku. Według szacunków podanych na spotkaniu udział Rolanda w obszarze ploterów solwentowych wynosi 50%. Pozostałš częć rynku dzielš między siebie Mutoh (31%) i Mimaki (19%). W samym tylko 2004 r. zainstalowano 1,5 tys. urzšdzeń solwentowych i ink-jetowych, w tym roku liczba ta ma się zwiększyć do 1,8 tys. instalacji. Ambicjš firm Jet Media i Roland, której przedstawiciele także brali udział w seminarium, jest zwiększenie tego wskanika do 65%.
Szanse na realizację tego celu przedstawiciele Jet Media widzš głównie w poprawie obsługi handlowej, serwisowej oraz w stworzeniu nowej struktury organizacyjnej. W strukturze takiej każdy z dealerów (ich liczbę planuje się na 5-6) i partner strategiczny będš bezporednio kontaktować się z Roland DG i samodzielnie kreować swojš politykę sprzedaży. Wspólnie za będš pracować nad kreowaniem pozytywnego wizerunku marki Roland.
Równie dużym zainteresowaniem jak samo seminarium cieszył się konkurs (wzięło w nim udział 18 firm) na najbardziej interesujšcš pracę wykonanš na urzšdzeniu Roland. Propozycje były bardzo zróżnicowane, poczšwszy od proporczyków na wielkoformatowych bannerach kończšc.
Firma Jet Media zapowiedziała kontynuację podobnych spotkań w przyszłoci. Jeżeli organizatorzy położš jeszcze większy nacisk na częć warsztatowo-konkursowš, może nam wyrosnšć ciekawe forum wymiany dowiadczeń dotyczšcych możliwoci drukowania na ploterach. TM