Kolejne seminarium Wolff Trading
6 gru 2016 14:45
Firma Wolff Trading po raz kolejny zorganizowała w swojej siedzibie seminarium powięcone maszynom i materiałom przeznaczonym do uszlachetniania zadrukowanej powierzchni opakowań i druków reklamowych. Tym razem na seminarium zaproszono przedstawicieli agencji reklamowych, firm kosmetycznych oraz prasy branżowej.
W pierwszym bloku tematycznym ăNowe trendy w budowie maszyn do uszlachetnianiaÓ Krzysztof Wolff (na zdj.) szczegółowo przedstawił budowę i możliwoci uszlachetniania następujšcych maszyn i linii:
Ľ automatycznej linii do lakierowania Colibri,
Ľ maszyny do lakierowania wybiórczego Hibis 104,
Ľ maszyn do laminowania Lotus 72 i 104,
Ľ uniwersalnej maszyny do laminowania na zimno i na goršco Aqua 110 oraz
Ľ maszyny do laminowania na goršco Centurion 2.
Drugi blok tematyczny prezentowany przez Aleksandrę Wolff obejmował cały zestaw materiałów do uszlachetniania:
Ľ lakiery UV matowe, błyszczšce i specjalne, np. z serii Wessco, z dodatkiem brokatów,
Ľ folie do hot-stampingu w różnych kolorach oraz materiały i urzšdzenia do wykonywania matryc,
Ľ termofolie PP i metalizowane folie PET na luksusowe opakowania Đ ostatnio bardzo modne,
Ľ szerokš gamę folii Clarifoil.
Większoć lakierów i folii była prezentowana uczestnikom seminarium w postaci gotowych opakowań z zastosowaniem okrelonych produktów, ponadto kilkanacie uszlachetnionych druków uczestnicy mogli otrzymać jako wzory; był to najlepszy wizualny przekaz informacji i możliwoć indywidualnej oceny uzyskanych efektów.
Specjalici firmy Wolff Trading i przedstawiciel firmy Clarifoil Đ Kevin Parker udzielali wyczerpujšcych odpowiedzi na licznie zadawane pytania.
Wszystkie wymienione maszyny i materiały do uszlachetniania były prezentowane na łamach Poligrafiki w zeszycie nr 9 powięconym uszlachetnianiu. AO