Aż dwie polskie firmy, tj. RS Druk oraz Color-Press zdobyły podium w międzynarodowym konkursie RSC Label Masters Awards. Zwycięzcy tegorocznych nagród zostali oficjalnie ogłoszeni podczas Labelexpo Americas w Chicago.
RSC Label Masters Awards organizowany przez Durst Group – renomowanego producenta maszyn drukujących cyfrowo – został ogłoszony z początkiem roku. Dedykowany był przetwórcom, którzy produkują swoje etykiety częściowo lub w 100 proc. cyfrowo na maszynach Durst Tau RSC. Udział w trzech kategoriach zgłosiło blisko 80 firm z całego świata, a na 9 miejsc aż 3 miejsca zajęły dwie polskie firmy zdobywając tym samym tytuł RSC LABEL MASTERS AWARD 2022.
Drukarnia RS Druk z Rzeszowa stanęła na podium dwukrotnie, zdobywając drugie miejsce w kategorii „druk mieszany” za etykietę Folk Wark (fot. z lewej) oraz trzecie miejsce w kategorii „innowacje” za etykietę „Cera sucha”. Natomiast drukarnia Color-Press za etykietę Dictador zdobyła trzecie miejsce w kategorii druku mieszanego. Zwycięskie etykiety charakteryzowały się kreatywnością, oryginalnością, technicznym wykonaniem oraz ogólnym wrażeniem, jakie wywarły na jury. Niezależni eksperci wybierając najlepsze projekty kierowali się designem i jego spójnością, a także stopniem innowacyjności w wyprodukowanych pracach.
Jak komentuje Grzegorz Zieliński, account manager w firmie LFP Industrial Solutions: Znana i ceniona (ponad 300 instalacji na całym świecie w niecałe 5 lat) platforma Durst Tau RSC daje naszym klientom ogromne możliwości w produkcji etykiet w absolutnie najwyższej jakości na rynku spośród wszystkich dostępnych rozwiązań inkjetowych w technologii UV.
Joanna Zjawin, marketing manager w firmie LFP Industrial Solutions, dodaje: Zwycięskie prace w międzynarodowym konkursie RSC Label Masters Awards ukazały, jak ogromne pokłady kreatywności i zdolności istnieją w naszych polskich firmach. Wierzę, że rodzime drukarnie z technologią marki DURST mogą bezapelacyjnie konkurować na zagranicznych rynkach.
Konkurs organizowany przez firmę Durst to okazja nie tylko do sprawdzenia swoich możliwości na tle innych firm posiadających rozwiązania marki DURST, ale również doskonała sposobność do pobudzenia twórczości, szukania nieszablonowych rozwiązań czy też zapoznawania się z międzynarodowymi trendami. Zwycięzcy konkurencji oprócz certyfikatu oraz statuetki otrzymali nagrody w postaci zapasów tuszy. Durst zapowiada kolejną edycję konkursu w przyszłym roku.
Opracowano na podstawie materiałów firmy LFP Industrial Solutions