Miller Druk – rozwój przez inwestycje
6 gru 2016 14:47

Stołeczna drukarnia Miller Druk, obchodząca jesienią 2007 pierwszą rocznicę swej działalności, została czwartym polskim nabywcą linii do oprawy klejonej Eurobind 4000. Tym samym Robert Miller, prezes zarządu drukarni spełnił obietnice intensywnego rozwoju, składane na początku funkcjonowania firmy, pozostając jednocześnie wiernym dotychczasowemu swojemu dostawcy najważniejszych urządzeń poligraficznych – firmie Heidelberg. Oficjalnie uruchomiona 18 grudnia ub.r. linia składa się z 16 stacji zbierających, oklejarki oraz trójnoża i oferuje: maksymalną prędkość 4000 taktów/h, pełną automatyzację, szybkie przestawianie na nowe zlecenie oraz zapisywanie wykonanych prac. Jest to maszyna nowej generacji przeznaczona do wykonywania oprawy klejonej przy realizacji małych i średnich nakładów. Posiada także możliwość wyposażenia w klejowniki do kleju PUR. Decydując się na inwestycję w tak zaawansowaną technologicznie linię braliśmy pod uwagę dotychczasowych i nowych wydawców zainteresowanych współpracą z nami, których przybywa. Wszystkim chcemy zapewnić profesjonalną usługę oprawy klejonej. Eurobind pozwoli nam na zachowanie odpowiedniej jakości i szybkości realizacji zleceń – mówi Robert Miller. Drukarnia Miller Druk wykonuje czasopisma, książki, kalendarze i wszelkiego rodzaju akcydensy. Głównymi atutami firmy, jak twierdzi Robert Miller, są zatrudnieni w niej wyszkoleni pracownicy – inżynierowie i technicy poligrafowie, doświadczenie firmy na rynku oraz nowe maszyny i urządzenia – prawie w 100% dostarczone przez firmę Heidelberg. Warto dodać, że zarząd firmy wywodzi się z drukarni Lotos Poligrafia, która od ponad 20 lat z powodzeniem funkcjonuje na rynku. Drukarnia mieści się na terenie nowoczesnego centrum logistycznego Metropol Park Jagiellońska, a całkowita powierzchnia hal produkcyjnych i magazynów wynosi aż 2100 m2. Drukuje 24 godziny na dobę przez 6 dni w tygodniu i zatrudnia ok. 50 pracowników. Rok temu, na początku działalności, zatrudniała ich zaledwie 20, co – oprócz inwestycji – jest także miernikiem rozwoju. N zdjęciu jedno z pierwszych zleceń zrealizowanych na nowym urządzeniu – ekskluzywny magazyn „Hair”. Opracowanie: AN