My 360Ą Đ autorska kolekcja papierów koncernu Antalis
6 gru 2016 14:43
12 marca w warszawskim hotelu Bristol firma Antalis Poland podczas konferencji prasowej zaprezentowała nowš kolekcję papierów ozdobnych pod nazwš my 360Ą. W spotkaniu z dziennikarzami uczestniczyły panie: Joanna Smolińska Đ dyrektor zarzšdzajšcy Antalis Poland, Anna Kowalska Đ dyrektor sektora Print, Anna Dmochowska Đ specjalista ds. promocji i PR oraz Marzena Dusza Đ starszy menedżer produktu.
Na wstępie Anna Kowalska krótko scharakteryzowała historię firmy Antalis Poland i jej osišgnięcia potwierdzone wysokš pozycjš w rankingach prasowych. Podała również wyniki roku 2002, w którym koncern Antalis jako całoć zajšł 2. miejsce w Europie i 4. miejsce w wiecie pod względem wysokoci obrotów. Natomiast spółka Antalis Poland według tego samego kryterium zajmuje 1. miejsce na rynku polskim z wartociš obrotów 308 mln zł i zyskiem 1 mln 800 tys. zł za rok ubiegły. Zdaniem Joanny Smolińskiej udział Antalis Poland w rynku to 25% (jeli chodzi o sprzedaż magazynowš).
Następnie Marzena Dusza przedstawiła my 360Ą Đ pierwszš kolekcję papierów ozdobnych zaprojektowanych na zamówienie koncernu dystrybucyjnego, czyli firmy Antalis, która jest jej włacicielem i jedynym dystrybutorem.
Kolekcja obejmujšca 7 rodzin papierów i kopert, które można dowolnie ze sobš komponować, jest okrelana mianem paneuropejskiej, ponieważ docelowo (do końca br.) będzie dostępna w 18 krajach europejskich.
Na razie została wprowadzona we Francji i W. Brytanii oraz w Polsce.
W naszym kraju dostępne sš na razie 4 rodziny: DISCOVERme (papier przezroczysty z widocznymi włóknami oraz karton ze znakiem wodnym); FEELme (papiery fakturowane); LIGHTme (papiery perłowe i metalizowane) oraz SENDme (papiery do komunikacji).
Kolekcji towarzyszš nowoczesne próbniki: w formie płyty CD, walizeczki oraz Đ specjalnie z mylš o drukarzach Đ jako plansza do powieszenia na cianie, z próbkami łatwo wyjmowanymi ze specjalnych kieszonek.
Szczegółowe informacje na temat papierów my 360Ą znajdujš się na stronie internetowej www. my-360. com, której polska wersja będzie dostępna od 1 kwietnia.
Uczestnicy spotkania mieli też okazję posłuchać muzyki specjalnie skomponowanej na potrzeby prezentacji nowej kolekcji. IZ