Nawietlanie w Aquariusie
6 gru 2016 14:44
Aquarius Promotion SA to katowicka firma z pięcioletnim dowiadczeniem, oferujšca usługi w zakresie reklamy, public relations, szkoleń, poligrafii i multimediów. 7 padziernika w jej siedzibie miała miejsce prezentacja niedawno zakupionej nowej nawietlarki Agfa :Xcalibur 45 LE. System stosowany jest do nawietlania 45-calowych płyt i wykorzystuje zaawansowanš technologię GLV (laserowš głowicę nawietlajšcš z płaskš aparaturš). Spotkanie rozpoczęła Monika Trzepizór-Drabek, dyrektor ds. marketingu w Aquariusie, która przywitała zebranych goci. Następnie Joanna Melka-Siwek w imieniu prezesa zarzšdu Aquarius Promotion SA Marka Warzechy przedstawiła firmę i omówiła zakres usług, jakimi zajmuje się Aquarius, podkrelajšc fakt, że obecnie coraz bardziej ronie tempo pracy i wzrastajš oczekiwania klientów. Odpowiedziš na te rosnšce potrzeby jest ostatni zakup Aquariusa Đ urzšdzenie :Xcalibur 45. Mylę, że przekonacie się Państwo Đ mówiła Joanna Melka-Siwek Đ że jest to trafiony wybór. Z naszego dowiadczenia, mimo iż niewielkiego w tym zakresie, wynika, że nastšpił, dzięki zastosowaniu tego systemu, duży skok, jeli chodzi o proces drukowania. Zdecydowanie bardziej precyzyjnie odbywa się nawietlanie płyt offsetowych i skrócił się czas przygotowania materiału do druku. Ze strony Agfy słowa uznania dla firmy Aquarius za to, że zdecydowała się na stosowanie nowej technologii złożył Bogdan Decowski, dyrektor handlowy w dziale systemów graficznych Agfy. Podziękował również Tomaszowi Nojszewskiemu, odpowiedzialnemu za sprzedaż w regionie południowej Polski, który jednoczenie jest ojcem całego przedsięwzięcia, i Mireli Floryszak Đ marketing manager w Agfie, za współzorganizowanie z firmš Aquarius imprezy. Kolejnš częciš spotkania była prezentacja korzyci wynikajšcych z zastosowania technologii CtP (prelegentem był Jacek Hamerliński z Agfy) oraz praktyczny pokaz wiecenia płyt (prezentował Grzegorz Szostek z Aquariusa). MD