Na szkle drukowane
6 gru 2016 14:58

W ostatnim czasie oferta firmy Mediapress z Andrychowa została wzbogacona o aplikacje wykonywane na szkle. Realizowane tu zlecenia, m.in. panele szklane kuchenne oraz łazienkowe, nowoczesne obrazy szklane, meble, drzwi, a także zabudowy, są skierowane do odbiorców z branż: meblarskiej, szklarskiej, dekoracyjnej i wielu innych. Oferowane pod specjalnie w tym celu stworzoną marką Glassing bazują na innowacyjnych, zaawansowanych technologiach bezpośred-niego zadrukowywania i dalszej obróbki szkła, m.in. zgrzewania go w niedawno zakupionym, specjalistycznym piecu do laminacji. W ramach marki Glassing firma Mediapress oferuje wiele wyrobów i aplikacji, w których znajdują zastosowanie różne technologie. Jej standardowym produktem są panele szklane, przy których wykorzystywane są druk solwentowy i laminacja. Firma jednak stawia przede wszystkim na ofertę – jak zapewnia jej właściciel Janusz Góralczyk – innowacyjną, a zarazem unikalną, a przy tym atrakcyjną cenowo: Bazując na dotychczasowych doświadczeniach stworzyliśmy markę Glassing+, w ramach której oferowane są panele szklane zadrukowywane bezpośrednio w technice inkjet UV, a następnie poddawane laminacji folią UV. Innym unikalnym produktem jest świetlny panel szklany GL12 – wykonany ze szkła oraz tworzyw sztucznych o łącznej grubości 12 mm, dający efekt równomiernego świecenia na całej powierzchni. Poza tym nasze portfolio obejmuje m.in.: szkło kolorowe lakierowane, zabudowy ścian i drzwi szklane dekoracyjne, meble z wykorzystaniem paneli szklanych, np. szafy czy stoły oraz inne elementy, gdzie może znaleźć zastosowanie ten surowiec. Jak dodaje Janusz Góralczyk, będąc agencją reklamową obsługującą rynek poligraficzno-reklamowy, firma Mediapress od dłuższego czasu przymierzała się do wzbogacenia swojej oferty o specjalistyczne, nietypowe zastosowania: Po szczegółowej analizie rynku i jego potrzeb uznaliśmy, że szkło i jego obróbka to bardzo przyszłościowy temat o olbrzymim potencjale. Wówczas zapadła decyzja o stworzeniu marki Glassing, którą obecnie promujemy. W związku z coraz bogatszą ofertą firmy w tym zakresie znacznie poszerza się także grono odbiorców aplikacji realizowanych przez Mediapress. Z uwagi na charakterystykę produktu finalnego współpracujemy przede wszystkim z firmami z Małopolski i ze Śląska – mówi Janusz Góralczyk. – Są to liczne w tym regionie Polski przedsiębiorstwa produkujące meble, zakłady szklarskie, salony prezentujące różne rozwiązania dekoracyjne. Baza naszych odbiorców – także z innych regionów kraju i zagranicy – systematycznie rośnie. Obecnie, zaledwie po kilkunastu miesiącach od wprowadzenia do portfolio firmy produktów bazujących na szkle, realizacje te stanowią znaczną część jej sprzedaży. Janusz Góralczyk przewiduje, że udział ten będzie systematycznie się zwiększał, wraz z rosnącą popularnością aplikacji z wykorzystaniem szkła: Jest to bardzo specyficzny materiał, ale przy odpowiednim poziomie kreacji i zaawansowanych technologiach – dysponujemy jednym i drugim – bardzo wdzięczny i oferujący olbrzymi potencjał. Poza samą realizacją prac posiadamy bogaty katalog własnych projektów finalnych zastosowań, jesteśmy też w stanie wykonać pracę w oparciu o pomysł klienta. Nasz stale rozbudowywany park sprzętowy i wykwalifikowana kadra, bogata w doświadczenia pozyskane dzięki wieloletniej działalności Mediapress na rynku produkcji reklam i druku, to nasz olbrzymi kapitał. (...) – podsumowuje Janusz Góralczyk. Opracowano na podstawie materiałów firmy Mediapress

cript>