Na tym jubileuszu trzeba być
6 gru 2016 14:56
Już prawie sześciuset wystawców potwierdziło swój udział w targach Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw 2014, które 5 lutego rozpoczną się w Warszawie. „To dowód na to, że organizowana przez nas impreza jest największą tego typu w całej Europie Środkowej i Wschodniej” – mówi prezes GJC Inter Media, Sławomir Giefing. Trzydniowe spotkanie fachowców z branży reklamy i marketingu odbędzie się już po raz dziesiąty.
Ranga warszawskich targów rośnie z roku na rok, co potwierdzają statystyki. Liczba wystawców i odwiedzających targi jest imponująca. W ub.r. RemaDays odwiedziło 12 tysięcy osób związanych z rynkiem reklamowym. RemaDays jest okazją, by w jednym miejscu i jednym czasie zapoznać się z najnowszymi produktami, rozwiązaniami i trendami panującymi w tej dynamicznie rozwijającej się branży – tłumaczy Sławomir Giefing. Niewątpliwą zaletę warszawskich Targów Reklamy i Poligrafii stanowi także multidyscyplinarność. RemaDays składa się bowiem z czterech sektorów.
Dla specjalistów związanych z reklamą zewnętrzną i wewnętrzną będzie przygotowany sektor Out&Indor Systems. Obejmuje on zarówno reklamę mobilną, billboardy, megaplakaty, reklamę świetlną i wizualną, jak i kompletne rozwiązania dotyczące reklamy w miejscach sprzedaży (materiały POS, standy, ekspozytury, stojaki). Mówiąc obrazowo, elementy, które wyróżnią firmę na tle innych, a przede wszystkim zainteresują potencjalnych jej klientów.
Osobne miejsce zarezerwowano dla gadżetów. W sektorze GiftsWorld będzie można zapoznać się z największą w Polsce ofertą producentów i dystrybutorów upominków reklamowych, poznać innowa-
cyjne rozwiązania i niekonwencjonalne pomysły stosowane przez firmy. Podczas targów zostanie przeprowadzony konkurs „Gifts of the Year”. Jego celem jest jeszcze większa promocja najpopularniejszych upominków 2013 roku. Głosowanie będzie się odbywało na stoisku organizatora, a udział w nim mogą wziąć przedstawiciele agencji reklamowych i dystrybutorów. To niejedyne wyróżnienie, jakie zostanie przyznane podczas lutowej imprezy w Warszawie. „Korona Reklamy” trafi do najlepszych firm w poszczególnych sektorach. Medale otrzymają liderzy innowacji. Poznamy także zwycięzców konkursu „Catalogue of the Year” – wyjaśnia prezes GJC Inter Media.
Z myślą o firmach oferujących nowoczesne rozwiązania produkcyjne związane z branżą reklamową (druk wielkoformatowy, cyfrowy, haft, plotery, sitodruk, grawerowanie, tampondruk, farby, folie) stworzono sektor TechnologyPark. Klienci, którzy są zainteresowani unowocześnieniem parku maszynowego lub jego stworzeniem od podstaw, będą mogli zapoznać się z najnowszymi technologiami stosowanymi na świecie.
Ostatni sektor targowy PrintShow to propozycja skierowana do wszystkich firm związanych z branżą poligraficzną – zarówno tą tradycyjną offsetową, jak i cyfrową. Specjaliści w tej dziedzinie zaprezentują także komponenty do druku.
Tradycyjnie już Targom Reklamy i Poligrafii będzie towarzyszyć RemaCongress. To doskonała okazja, by podczas wykładów, prowadzonych przez wybitnych specjalistów, zapoznać się z innowacyjnymi rozwiązaniami z dziedziny reklamy i marketingu stosowanymi obecnie na świecie.
Targi RemaDays to, jak zapewnia organizator, największe wydarzenie w branży reklamowej nie tylko w Polsce, ale także w tej części Europy. To doskonała okazja, by zaistnieć lub umocnić swoją pozycję na rynku. To także miejsce, w którym odwiedzający mogą nawiązać bezpośredni kontakt z producentami, porównać oferty, zapoznać się z nowościami, pozyskać partnera w biznesie czy skorzystać z porad wybitnych fachowców z branży reklamowej i marketingowej. A to wszystko w jednym miejscu i czasie.
Opracowano na podstawie materiałów organizatora