Nie boimy się zagranicznej konkurencji
6 gru 2016 14:43
Firma Jurmet jest polskim producentem maszyn i urzšdzeń wykorzystywanych w technice cięcia i nawijania. Firma istnieje od 1989 roku i wyspecjalizowała się w szczególnoci w produkcji bobiniarek, przewijarek i nawijarek do materiałów opakowaniowych giętkich.
Pierwsza bobiniarka została opracowana w 1994 roku i była przeznaczona do cięcia oraz konfekcjonowania folii PP. Należy przy tym stwierdzić, że rozwišzania techniczne zastosowane w pierwszym modelu nie były idealne. Jednakże firma Jurmet dzięki nieustannemu inwestowaniu w wiedzę swojego młodego zespołu inżynierów bardzo szybko nadrobiła zaległoci w stosunku do konkurencji zagranicznej i obecnie jest jedynš firmš na polskim rynku oferujšcš tego rodzaju maszyny o tak wysokim standardzie. Na uwagę zasługuje fakt, że bobiniarki firmy Jurmet pracujš w najlepszych polskich drukarniach fleksograficznych oraz u przetwórców materiałów opakowaniowych giętkich.
Na bazie tych dowiadczeń firma Jurmet opracowała przewijarkę do etykiet samoprzylepnych PE 350/500.
Maszyna ta została zaprezentowana podczas ostatniej edycji targów POLIGRAFIA 2003 w Poznaniu. Przewijarka spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem producentów etykiet samoprzylepnych.
W istocie urzšdzenie to jest idealnym dopełnieniem procesu produkcji etykiet wielokolorowych. Zadaniem tej maszyny jest skontrolowanie jakoci gotowych etykiet oraz wyrównanie brzegu końcowego nawoju. Dzięki temu nawet nie w pełni wartociowa rolka może zostać skorygowana i w rezultacie stać się produktem wysokiej jakoci. Aby osišgnšć ten cel, przewijarka została wyposażona w zespoły kontrolne, takie jak: lampa stroboskopowa z automatycznym wyzwalaniem błysku, zespół czujników do wykrywania brakujšcej etykiety, elektroniczny układ kontroli brzegu oraz licznik metrów i etykiet. Kontrola nacišgu tamy odbywa się w sposób automatyczny.
Obecnie przewijarki tego typu pracujš w kilku drukarniach etykiet. W przyszłoci firma Jurmet spodziewa się wzrostu sprzedaży produkowanych przewijarek do etykiet oraz wyeliminowania z rynku polskiego zagranicznej konkurencji. Jest to możliwe do osišgnięcia dzięki przyjętej strategii, która polega na oferowaniu maszyn i serwisu maszyn o najwyższym standardzie po konkurencyjnych cenach w stosunku do producentów zagranicznych.