Nowa organizacja firmy Presstek
6 gru 2016 14:48

Presstek w wyniku reorganizacji wydzielił trzy strategiczne rodzaje działalności w celu rozwijania swojej oferty adresowanej nie tylko do małych drukarń i punktów usługowych, ale także do dużych zakładów poligraficznych – wyjaśnia Jeff Jacobson, dyrektor zarządzający firmy. Druk cyfrowy obejmujący maszyny cyfrowe, podłoża i workflow został oddany pod kierownictwo Klausa Schleichera, który dołączył do firmy Presstek w 2006 roku. Drugi rodzaj aktywności to działalność dotycząca CtP wraz z cyfrowymi systemami grawerowania płyt, materiałami i zarządzaniem przepływem prac. I wreszcie trzeci to sektor produkcji tradycyjnych płyt poliestrowych i materiałów eksploatacyjnych przeznaczonych dla drukarń. Będzie nim zarządzał Vytas Barsauskas mający 30-letnie doświadczenie w dziedzinie sprzedaży i marketingu w poligrafii. Odpowiedzialni za te trzy działy będą podlegać dyrektorowi marketingu; stanowisko to pozostaje jeszcze nieobsadzone, podobnie jak funkcja zarządzającego działem CtP. *** 11 marca br. firma Presstek powołała Marcusa Goerlitza na stanowisko dyrektora handlowego na Niemcy, Austrię i Szwajcarię oraz Karla Kellera na inżyniera serwisu DI. Marcus Goerlitz będzie odpowiadał za działania handlowe na obszarze Niemiec, Austrii i Szwajcarii, włączając w to bezpośrednią sprzedaż wszystkich produktów firmy w Niemczech i działania wspomagające sprzedaż poprzez kanały dystrybucji w Austrii i Szwajcarii. Karl Keller jako inżynier serwisu DI będzie nadzorował prace działu technicznego wsparcia sprzedaży, będzie też odpowiedzialny za rozwijanie i tworzenie nowych rozwiązań wykorzystujących technologię cyfrowego druku offsetowego oraz organizowanie pokazów dla klientów, np. w siedzibie Presstek DI Center w Mühlheim-am-Main. Zanim Marcus Goerlitz i Karl Keller dołączyli do firmy Presstek, zdobywali doświadczenie pracując na podobnych stanowiskach w Koenig&Bauer AG. Na podstawie „Caractere” nr 640 z marca 2008 oraz informacji firmy Presstek opracowały IZ, DA