Nowa strategia Ligum-Pol
6 gru 2016 14:53

Ostatnio w firmie Ligum-Pol została opracowana nowa strategia obsługi rynku. Główne założenia nowej strategii to: - Podział Polski na regiony. - Powołanie nowej struktury sprzedaży – Przedstawiciel Handlowy (PH) – podległej bezpośrednio LIGUM. - Przydzielenie regionom Koordynatorów Sprzedaży (KS), którzy z ramienia LIGUM nadzorują prace lokalnych Przedstawicieli Handlowych. - Współpraca z dotychczasowymi Autoryzowanymi Partnerami Sprzedaży na terenie całego kraju (są to firmy działające w branży poligraficznej, sprzedające walce koncernu Westland-LIGUM jako uzupełnienie swojej oferty). - Współpraca z powołaną w 2009 roku grupą serwisową LIGUM Roller Service, która oferuje odpłatne ustawianie walców oraz pomoc klientom w sytuacjach awaryjnych. Strategia została podzielona na 3 etapy. Etap I: Z dniem 1 lipca br. wprowadzono stanowisko Regionalnego Koordynatora Sprzedaży rejonu Południowo-Zachodniej Polski, którym został Seweryn Talkowski. W skład tego regionu wchodzą: woj. śląskie, obsługiwane bezpośrednio przez: przedstawiciela handlowego REMDRUK-1 Łukasza Mączkę – Katowice; woj. małopolskie, obsługiwane bezpośrednio przez przedstawiciela handlowego „SOTILO” Macieja Karpioskiego – Kraków; woj. opolskie, dolnośląskie i lubuskie, obsługiwane bezpośrednio przez przedstawiciela handlowego Seweryna Talkowskiego – Wrocław, który jest jednocześnie koordynatorem sprzedaży całego regionu. Regionalny Koordynator Sprzedaży ma za zadanie koordynować prace przedstawicieli handlowych działających w rejonie, pozyskiwać nowych klientów i przekazywać ich pod opiekę PH, planować i realizować wspólne wizyty, oferować i weryfikować wykonanie powierzonych zadań. Opracowano na podstawie informacji firmy Ligum-Pol