Nowe propozycje dla ekspedycji gazet
6 gru 2016 14:59

Podczas wystawy World Publishing Expo firma Müller Martini zaprezentuje producentom gazet rozwiązania pozwalające na odróżnienie się od konkurencji i wzmocnienie, by lepiej stawić czoło przyszłości. Wydawcy gazet na całym świecie poszukują rozwiązań umożliwiających wdrażanie nowych idei i umacnianie się na trudnym rynku prasowym. Odpowiadając na to zapotrzebowanie Müller Martini dostarcza personalizowane, doskonale dostosowane systemy dla sal ekspedycyjnych, często zresztą tworzone wspólnie z klientem w oparciu o jego własny model działalności. Dobrym przykładem jest system wkładkujący FlexLiner, który w połączeniu z systemem zarządzania danymi i przepływem prac Connex.Mailroom pozwolił niemieckiej drukarni w Walsrode na przejście od wkładkowania poza linią do realizowania tej operacji w linii, co znacząco poprawiło wydajność produkcji. System zbierania MailLiner, stworzony specjalnie dla bezpośrednich dystrybutorów, jest innym doskonałym przykładem: to rozwiązanie umożliwiające automatyczne zbieranie kompletów wkładek zamiast zbierania ręcznego. Dystrybutorzy, którzy odczuwają obecnie presję kosztów płac, mogą dzięki temu powiększyć swoje marże. Druk cyfrowy wkracza także do produkcji gazetowej i wymaga nowych rozwiązań dla sal ekspedycyjnych. „Walliser Bote” szwajcarskiego wydawcy Mengis AG jest pierwszą gazetą drukowaną cyfrowo. W tym przypadku również firma Müller Martini dostarczyła indywidualnie dostosowany system wkładkowania. O wszystkich tych rozwiązaniach, a także o innych modelach działalności odwiedzający World Publishing Expo będą mogli dyskutować z ekspertami Müller Martini na stoisku firmy. Cel jest jeden: być gotowym na przyszłe wyzwania rynku („Fit for future markets”). Na podstawie informacji firmy Müller Martini opracowała IZ