Nowe regulacje cenowe w hubergroup
6 gru 2016 14:45

Cišgle utrzymujšce się wysokie ceny na rynku produktów ropopochodnych oraz podwyżki w sektorze surowców, zwłaszcza pigmentów zmusiły także firmę hubergroup Đ podobnie jak innych producentów Đ do regulacji cen produktów. Jak zapewnia kierownictwo firmy, hubergroup cišgle przykłada wielkš wagę do optymalizowania kosztów produkcji, ponieważ chce, aby zmiany cen na rynku komponentów używanych do wytwarzania farb drukarskich były w jak najmniejszym stopniu odczuwalne dla klientów. Mimo to zarzšd firmy zmuszony jest do podjęcia decyzji o regulacji cen. Koniunktura na œwiatowym rynku stosowanych przez nas surowców powoduje niewspółmierny wzrost kosztów naszych produktów. W tej sytuacji nawet po dokonaniu wielu usprawnień organizacyjnych, po zmodernizowaniu procesów technologicznych, zoptymalizowaniu produkcji Đ podwyżka cen naszych produktów jest rzeczš nieuniknionš. Wspomniane okolicznoœci gospodarcze zmuszajš nas do podwyżki cen o œrednio 9,5% w stosunku do cen obecnych. Z każdym z naszych klientów przeprowadzimy indywidualnš rozmowę, podczas której będziemy szukać możliwoœci takiego usprawnienia naszej współpracy, właœciwego i racjonalnego doboru naszych produktów, aby zmiany cen były (É) jak najmniej dotkliwe Đ mówi Janusz Cymanek, prezes zarzšdu Michael Huber Polska. Opracowano na podstawie informacji firmy Michael Huber Polska