Nowości w ofercie Media Center
6 gru 2016 14:56
Media Center już po raz piąty będzie wystawcą targów Poligrafia. Na stoisku obecni będą także jej strategiczni partnerzy z firm Rhapso (producent systemu Graphisoft MIS) oraz Yemo.
Tradycyjnie firma przedstawi nowości w systemie Graphisoft – tym razem w nowej szacie graficznej w wersji 12.4. Ciekawie zapowiadają się prezentacje modułu planowania emaPlan, który działa już w kilku drukarniach. Zostaną też przedstawione nowe produkty – internetowe systemy firmy Yemo: system typu web2print Printspace z pełną obsługą sprzedaży przez Internet oraz narzędziem do samodzielnego projektowania produktów on-line Copyspace, a także system skierowany do agencji reklamowych Traffic. Na stoisku będzie też można porozmawiać z klientami Media Center, którzy przekażą uwagi dotyczące użytkowania wdrażanych przez firmę systemów.
Oto lista najciekawszych nowości w systemie Graphisoft MIS: n nowe funkcje modułu planowania emaPlan; n nowy moduł GS Mobility, umożliwiający wykonywanie kalkulacji przez mobilnych przedstawicieli handlowych wyposażonych np. tylko w tablety; n nowy kokpit produkcyjny – jest to rozszerzenie modułu produkcyjnego; n obsługa wyrobów gotowych, automat rejestrujący dowolny produkt z produkcji w magazynie z udostępnieniem stanów magazynowych w module Web2Print Pro; n zarządzanie drukarniami wielooddziałowymi; n automatyzacja układania prac na wspólnych arkuszach – moduł GS Gang; nowa wersja moduł Spinaker 3.0. – system typu Business Intelligence; n nowa wersja modułu Media.Fakt 2.0 (fakturowanie i integracja z systemami księgowymi).
System web2print Printspace jest internetowym systemem kontroli przepływu zleceń w drukarni. Stanowi w pełni funkcjonalny portal drukarni, pozwalający na pozyskiwanie zleceń przez Internet. Do jego głównych zadań należą: n udostępnienie klientom drukarni prostej w obsłudze platformy do składania zleceń (wycena i prezentacja produktu, płatność, przesyłanie i sprawdzanie plików, akceptacja klienta, odbiór); n pracownicy drukarni otrzymują narzędzia do realizacji i kontroli nadchodzących zleceń oraz komunikacji z klientem; n prezentacja usług w Internecie dla potencjalnych klientów z całego świata; n płatności on-line przez Internet; n samodzielne projektowanie produktów przez klienta on-line; n możliwość rozbudowy systemu o kolejne usługi dla klientów.
Podczas prezentacji na stoisku zostanie pokazane, w jaki sposób system MIS może być zintegrowany z web2print.
Opracowano na podstawie informacji firmy Media Center