Nowy dyrektor marketingu w Xerox Polska
6 gru 2016 14:43

Michał Łepkowski został nowym dyrektorem marketingu w polskim oddziale Xerox, zastępujšc na tym stanowisku Sergeia Kusonskiego. Michał Łepkowski pracuje w firmie Xerox od 1996 roku. Przez pierwsze trzy lata zajmował się sprzedażš produkcyjnych systemów druku cyfrowego. W 1999 roku został awansowany na stanowisko Marketing Product Managera. Jako członek zespołu marketingowego był odpowiedzialny za wprowadzanie na polski rynek produktów Xerox z grupy PSG (Production Systems Group). Cieszę się, że stanowisko dyrektora marketingu obejmuję w czasie tak ważnym dla Xerox Corporation Đ powiedział Michał Łepkowski, Marketing Manager w Xerox Polska. Đ W planowanych na drugš częœć 2003 roku działaniach znajduje się wprowadzenie wielu atrakcyjnych produktów. Na jesieni mamy zamiar zaskoczyć naszych klientów całkowicie nowš liniš produktowš przeznaczonš dla małych i œrednich przedsiębiorstw. Szykujemy również niespodziankę dla użytkowników cyfrowych systemów produkcyjnych. Michał Łepkowski będzie koordynował prace czteroosobowego zespołu zajmujšcego się planowaniem i realizacjš wszystkich projektów marketingowych dotyczšcych produktów i usług firmy Xerox w Polsce. Do jego zadań należeć będzie również wsparcie kanału sprzedaży poœredniej Đ sieci partnerów i koncesjonerów działajšcych na terenie Polski. Michał Łepkowski ma 32 lata. Ukończył studia magisterskie na Politechnice Warszawskiej. Posiada tytuł MBA. Prywatnie Đ żonaty, interesuje się myœlistwem, żeglarstwem, lubi jeŸdzić na nartach, grać w tenisa i podróżować. Opracowano na podstawie informacji firmy Xerox Polska