Nowy manager marketingu targów Ipex 2010
6 gru 2016 14:50

Organizatorzy targów Ipex 2010 mianowali Davida Copelanda nowym managerem marketingu największej anglojęzycznej międzynarodowej imprezy dla przemysłu poligraficznego, która odbędzie się w dniach 18-25 maja 2010 r. w National Exhibition Center w Birmingham w Wielkiej Brytanii. Do głównych zadań Copelanda będzie należało wspieranie szefa marketingu Nicka Craiga Wallera we wdrażaniu programu promocyjnego. Copeland ma ponad 15-letnie doświadczenie z zakresu marketingu i organizacji targów, pracował m.in. w Reed Exhibitions, Miller Freeman, VNU i CMP Information. Jednym z jego głównych zadań będzie współpraca z wystawcami w celu maksymalnego uwydatnienia ich obecności na targach. Będzie on również nadzorować kampanię promocyjną dla zwiedzających oraz zarządzać innymi strategicznymi i promocyjnymi działaniami takimi jak powiększanie strony internetowej Ipex 2010. Na podstawie informacji targów Ipex opracowała DS