Nowy szef marketingu w Punch Graphix
6 gru 2016 14:48

29 lutego Paul Willems został mianowany szefem działu marketingu. Od 1 marca będzie kierował międzynarodowym działem marketingu Punch Graphix dla produktów Xeikon i basysPrint oraz będzie odpowiedzialny za rozwój strategii sprzedaży grupy Punch Graphix. Paul Willems (urodzony w 1964 roku) ma ponad 15-letnie doświadczenie w pracy w przemyśle poligraficznym, zarówno w dziale prepress, jak i w druku cyfrowym. Przeszedł do Punch Graphix z McKinsey&Co., gdzie również odpowiadał za strategię sprzedaży firmy. Przedtem pracował na różnych stanowiskach kierowniczych w NexPress, joint venture Kodaka i Heidelberga, a następnie w filii Kodak Graphic Communications Group, gdzie zajmował się strategią i sprzedażą profesjonalnych rozwiązań NexPress. Wcześniej pracował również między innymi w Agfa-Gevaert. Bardzo się cieszymy, że Paul do nas dołączył – oświadczył Wim Deblauwe, CEO Punch Graphix. – Posiada on ogromne doświadczenie oraz wiedzę o zarządzaniu i ustalaniu strategii sprzedaży. Jego dołączenie do naszego zespołu kierowniczego z pewnością przyniesie firmie ogromne korzyści. Na podstawie informacji firmy Punch Graphix opracowała DS