Papyrus czyni kolejny krok do przodu
6 gru 2016 14:43
15 marca firma Papyrus wprowadziła nowy, udoskonalony sposób obsługi klientów w segmencie poligrafii i agencji reklamowych. Zamiast trzech biur sprzedaży obecnie funkcjonuje jedno. Dla klienta ten sposób funkcjonowania ma wiele korzyci: łatwiej dodzwonić się do firmy Papyrus, większa iloć osób obsługujšcych klientów w jednej lokalizacji oraz szybszy sposób składania zamówień, każda osoba odbierajšca telefon może przyjšć zamówienie czy udzielić odpowiedzi na zapytanie.
Nowa organizacja łšczy w sobie zalety tzw. call center z tradycyjnym, indywidualnym charakterem współpracy z klientem. Dodatkowo należy podkrelić, że utrzymujšc dotychczas funkcjonujšce numery telefoniczne powyższe rozwišzanie nie naraża klientów firmy Papyrus na dodatkowe koszty. Podobne rozwišzanie z sukcesem wprowadzone zostało w połowie roku 2003 w segmencie biurowym.
Opracowano na podstawie informacji firmy Papyrus