Precyzyjne targi dla branży opakowań
6 gru 2016 14:59
Nie szata zdobi..., ale jednak wiele mówi. Zasada ta dotyczy także postrzegania opakowań żywności. Rzeczona szata jest zazwyczaj pierwszym sygnałem dla klienta na temat stopnia apetyczności artykułu. Co zrobić, aby opakowania Państwa firmy były najbardziej pożądane? Pokazać je światu! Najlepiej na targach PAKFOOD.
Międzynarodowe Targi Poznańskie są organizatorem dwóch spotkań biznesowych dla branży opakowań. W latach nieparzystych organizowane są targi PAKFOOD, a w latach parzystych TAROPAK. Podczas targów PAKFOOD branża opakowań spożywczych ma okazję znakomicie spożytkować potencjał wydarzenia ściśle dedykowanego branży opakowań żywności. Odbywające się w tym samym czasie targi POLAGRA-TECH potęgują szanse biznesowe zarówno wystawców, jak i zwiedzających.
W strukturze całego rynku opakowań te dedykowane przemysłowi spożywczemu stanowią ponad 60 proc. PAKFOOD to miejsce prezentacji światowych trendów techniki pakowania, technologii produkcji opakowań dla przemysłu spożywczego i ich wzornictwa. Tu odbywają się spotkania i rozmowy o przyszłości sektora opakowań spożywczych oraz forum nowoczesnych rozwiązań obejmujących opakowania, maszyny i doradztwo techniczne skierowane do ściśle zorientowanej grupy odbiorców.
Jesienna grupa targów, które już od 30 lat odpowiadają na potrzeby rynku oraz prezentują trendy dla całego sektora spożywczego, to największe tego typu wydarzenie w Europie Środkowo-Wschodniej.
Za tym, aby przyjechać na targi PAKFOOD przemawia fakt, że to wydarzenie biznesowe silnie skoncentrowane na opakowaniach żywności i to tutaj zainteresowani znajdą rozwiązania dla swojego biznesu. Dodatkowo bogaty program wydarzeń pozwoli zdobyć wiedzę techniczną, ekonomiczną i marketingową po to, aby rozwijać przedsiębiorstwo. W ofercie szkoleń pojawią się m.in. seminarium pt. „Środki funduszy UE ważnym czynnikiem innowacyjnego rozwoju branży opakowań”, a także szkolenia marketingowe pt. „Opakowanie, które sprzeda produkt”.
Współdziałanie różnych czynników, które uwzględnił organizator targów PAKFOOD, pozwoli przedsiębiorstwom zyskać więcej. Dlaczego? Ponieważ synergia, długofalowe działania organizatora to przemyślana strategia zapewniania klientom targów profesjonalnych zwiedzających. Z kolei nieustający rozwój targów dla branży spożywczej, który przebiega z uwzględnieniem sytuacji gospodarczej sprawia, że targi są miejscem nie tylko aktualnych, ale też przyszłych możliwości biznesowych dla firm, na które warto już dziś przygotować swoje przedsiębiorstwo.
Poza wspomnianymi targami POLAGRA-TECH oraz POLAGRA FOOD, w tym samym czasie odbędą się Międzynarodowe Targi Gastronomii POLAGRA GASTRO, które w tym roku razem z Targami Hotelarstwa INVEST HOTEL stworzą kompleksową ofertę i wyznaczą nowy punkt odniesienia dla branży pod hasłem „HORECA SPOTyka się w Poznaniu”.
Opracowano na podstawie informacji MTP