Rema Days 2005
6 gru 2016 14:44

Tuż przed Œwiętami Wielkanocnymi odbyły się kolejne (po targach PSI i Meeting Premiera) targi branży reklamowej i papierniczej, tym razem z domieszkš marketingu i PR Đ Rema Days. Pierwotnie targi miały łšczyć wszystkie obecne imprezy, miały też odbywać się w drugiej połowie roku. Okazało się jednak, że stanowiš alternatywę dla wczeœniejszych targów. Ich celem, jak twierdzš organizatorzy, było stworzenie wspólnej platformy integracji i wymiany doœwiadczeń całego polskiego œwiata marketingu. W jednym miejscu i czasie miały zgromadzić przedstawicieli wszystkich sektorów tej branży, by mogli opowiedzieć o sobie i wyspecjalizowanych narzędziach komunikacji, którymi posługujš się w codziennej pracy. Odwiedziwszy jednak same targi oraz stoiska wystawców trudno jednoznacznie stwierdzić, czy ten cel został osišgnięty. Zamiarem organizatorów było również wzbogacenie formuły tradycyjnych targów o odbywajšcy się jednoczeœnie Kongres Marketingu, na który złożyło się około 30 wykładów i prezentacji oraz kilkanaœcie warsztatów i paneli dyskusyjnych. Tematyka prezentacji wišzała się z komunikacjš marketingowš. Kongresowi towarzyszyły dodatkowe atrakcje: czerwona kanapa, na której dziennikarze mogli prowadzić wywiady ze swoimi goœćmi, Hyde Park (miejsce, gdzie każdy mógł wygłosić swoje nawet najbardziej kontrowersyjne poglšdy) oraz badanie przeprowadzone wœród uczestników Rema Days, którego celem było ustalenie poziomu optymizmu branży marketingowej. Wœród wystawców znalazły się instytuty badania opinii, agencje PR, ATL, BTL, studia fotograficzne, producenci gadżetów reklamowych i opakowań oraz drukarnie. Wœród tych ostatnich swoje stoiska miały m.in.: A3 (producent flag), AnCz Andrzej Czarnecki Poligrafia-Reklama-Marketing, Awih (producent toreb reklamowych), Centrum Poligrafii M.M. Jakubiccy (drukarnia cyfrowa), Format Przedsiębiorstwo Poligraficzno-Wydawnicze, MH Oficyna Wydawnicza, Tamposito, ViperPrint. MD