RemaDays 2007
6 gru 2016 14:46

Zapowiadane jako największe wydarzenie branży reklamowej w Europie Środkowo-Wschodniej Międzynarodowe Dni Marketingu i Reklamy RemaDays odbyły się w dniach 6-8 lutego w Warszawie, w centrum wystawienniczym Expo XXI. Według informacji organizatorów, w ciągu 3 dni na powierzchni około 10 000 m2 spotkało się ponad 10 000 praktyków branży. RemaDays 2007 to połączenie trzech imprez targowych (w których udział wzięło łącznie około 300 wystawców): Business & Promotion Gifts, Visual & Printing oraz Marketing & Internet. Towarzyszył im trzydniowy Kongres Reklamy. Visual & Printing to prezentacja firm z sektorów: systemy wystawiennicze, POS-y, banki zdjęć, materiały oraz narzędzia do produkcji reklam. Na około 2500 m2 swoją ofertę prezentowało blisko 100 wystawców, wśród których nie brakowało drukarń wielkoformatowych (np. CPR z Wrocławia, G&G Studio z Warszawy), a także dostawców urządzeń wielkoformatowych (m.in. Atrium, Epcot). Po raz pierwszy w historii RemaDays wystawiło się Centrum Ploterowe Atrium. Obecny na stoisku Paweł Stania, kierownik działu marketingu, był miło zaskoczony ilością zwiedzających. Przyznał jednak, że firma nie zdecydowała się na prezentację premier na RemaDays, zachowała je bowiem na marcową Euro-Reklamę. Największą część ekspozycji, bo aż 5000 m2 stanowiło Business & Promotion Gifts – prawie 200 wystawców prezentowało w jej ramach kompleksową ofertę z zakresu upominków reklamowych.