Serwis MAN Roland Polska – najwyższa jakość usług
6 gru 2016 14:46
Wiele się mówi ostatnio o serwisie MAN Roland. Dochodzą słuchy o ciekawych instalacjach przeprowadzonych przez jego ekipę. Co to były za zlecenia? Odpowiedzi udziela Dirk Deuschel, dyrektor serwisu MAN Roland Polska.
D. D.: Faktycznie, w ostatnim czasie serwis MAN Roland Polska miał „pełne ręce robotyÓ. W listopadzie 2006 została przeprowadzona instalacja pełnoformatowej maszyny Roland 704 3B w Drukarni Wydawniczej im. W. L. Anczyca SA, z kolei na początku grudnia nasi serwisanci dokonali demontażu i montażu maszyny Roland 900 XXL w nowej siedzibie drukarni Print & Display. Początek roku 2007 również był gorący: rozpoczęliśmy instalacje nowych maszyn w kilku drukarniach.
Czterokolorowa używana maszyna drukująca Roland 704 3B została zakupiona przez Drukarnię Wydawniczą w Islandii – czy zlecenia instalacji lub demontażu maszyn za granicą zdarzają się często?
D. D.: Zlecenia zagraniczne są dość częste. Bynajmniej nie jest to nasza pierwsza kompleksowa usługa polegająca na demontażu maszyny za granicą i montażu w docelowym miejscu. Przeprowadzaliśmy już podobne projekty w Niemczech, Czechach, Bułgarii, no i ostatnio w Islandii, tak więc mamy już bogate doświadczenie w tej dziedzinie. Klienci również są zadowoleni z jakości naszych usług. Tak było też w przypadku maszyny Roland 704 zakupionej przez Drukarnię Wydawniczą im. W. L. Anczyca w Krakowie.
Decyzja o zatrudnieniu serwisu MAN Roland do demontażu i montażu maszyny była podyktowana wieloletnią współpracą z tą firmą, z której jesteśmy bardzo zadowoleni. Proces instalacji został wykonany profesjonalnie i przebiegł bez żadnych zakłóceń; technicy MAN Roland Polska stanęli na wysokości zadania – mówi Marta Urbańska, prezes Drukarni Wydawniczej w Krakowie.
Czy MAN Roland Polska będzie również serwisować maszynę zakupioną przez drukarnię Anczyca?
D. D.: Tak, serwis maszyny będzie przeprowadzany przez MAN Roland Polska, jednak nasza współpraca została nawiązana również w zakresie sprzedaży materiałów eksploatacyjnych printcom. Drukarnia zakupiła pierwszy pakiet startowy do maszyny Roland 704, który – jak się okazało – całkowicie spełnia oczekiwania drukarni pod względem jakości, dlatego też liczymy w tym zakresie na owocną współpracę w przyszłości.
W zeszłym roku dokonaliście Państwo również demontażu i montażu jednej z największych maszyn w Polsce. Jak serwis MAN Roland poradził sobie z tym zadaniem?
D. D.: Pod koniec ubiegłego roku drukarnia Print & Display – lider w druku plakatów wielkoformatowych – zleciła nam demontaż maszyny Roland 900 XXL oraz następnie instalację w nowej siedzibie firmy. Maszyna ta została zakupiona u nas w 2004 roku. Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że nasi technicy dokonali instalacji w bardzo krótkim czasie. Sprawność i profesjonalizm zespołu serwisantów zostały docenione przez Katarzynę Frejlichowską, dyrektora zarządzającego spółki Print & Display (Polska).
Byłam pod dużym wrażeniem tego, jak szybko i sprawnie zostały przeprowadzone demontaż i instalacja maszyny – przyznaje Katarzyna Frejlichowska. – W przypadku drukarni wstrzymanie produkcji na dłuższy czas może mieć naprawdę ogromne konsekwencje. MAN Roland spisał się na medal. Cała akcja trwała niespełna trzy tygodnie.
D. D.: Obie udane instalacje są dowodem wysokiej jakości usług świadczonych przez serwis MAN Roland oraz dużej elastyczności naszego działu. Efekty zmian dokonanych w zeszłym roku w tym zakresie są widoczne i przekładają się bezpośrednio na zadowolenie naszych klientów, co bardzo nas cieszy i motywuje do jeszcze lepszej pracy.
Jakie cele stawia Pan przed swoim zespołem w tym roku?
D. D.: Rok 2007 zapowiada się bardzo pracowicie. Mamy zaplanowanych dużo nowych instalacji; już od początku stycznia przeprowadzane są montaże u kilku klientów. A cel na ten rok to zwiększenie liczby zadowolonych klientów. Mamy nadzieję, że starania poczynione przeze mnie i moich pracowników zostaną docenione przez klientów.
Dziękuję za rozmowę.