Światła, kamera, akcja! 
24 maj 2022 09:46

Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, zaprezentuje swoje najnowsze innowacyjne rozwiązania i będzie do dyspozycji klientów na targach FESPA 2022 Global Print Expo (31 maja – 3 czerwca, Berlin). 

Po sukcesie targów FESPA 2021, pierwszej dużej europejskiej imprezy targowej dla Mimaki po pandemii COVID-19, firma powraca jako złoty sponsor tego flagowego branżowego wydarzenia. Firma przygotowała w tym roku całą masę nowych rozwiązań, a targi FESPA 2022 będą pierwszą okazją, aby zademonstrować te drukarki i plotery na międzynarodowym wydarzeniu i dokładniej wyjaśnić wiele oferowanych przez nie korzyści dla firm zajmujących się drukiem oznakowań oraz drukiem na tekstyliach. 

W centrum uwagi

Prezentowana wyjątkowa technologia obejmuje nową serię 330, na którą składają się modele JV330-160, CJV330-160 i TS330-1600. Zaprezentowana podczas wydarzenia Global Innovation Days (Ogólnoświatowe Dni Innowacji), seria 330 wykorzystuje międzyplatformową strategię firmy Mimaki, polegającą na oferowaniu wysokiej klasy, a zarazem przystępnych cenowo rozwiązań do druku dla wielu sektorów. Ekosolwentowe drukarki atramentowe JV330-160 i CJV330-160 wyróżniają się innowacyjnymi funkcjami, takimi jak nowa zmieniarka nośników, która pozwala załadować jednocześnie trzy rolki nośnika, oraz bobiniarka XY, która umożliwia cięcie podawanych na linii arkuszy w osi X i Y. Model TS330-1600, który zadebiutuje na międzynarodowych targach FESPA, to drukarka sublimacyjna z ulepszonym systemem nawijania i opcjonalnymi dodatkami jeszcze bardziej zwiększającymi wydajność, takimi jak system uzupełniania atramentu o pojemności 10 kg i rolka mini jumbo. 

Goście targów FESPA będą mogli także zobaczyć całkowicie nowy ploter tnący CG-AR firmy Mimaki, który wykracza poza gamę dostępnych dziś podstawowych technologii w tej dziedzinie. 

Urbanizacja targów FESPA 2022

Zgodnie z hasłem targów FESPA 2022 „Experience print in motion” (Poznaj druk w ruchu), stoisko firmy Mimaki wniesie mnóstwo ekscytującej energii, prezentując rzeczywiste zastosowania oraz maszyny, które je umożliwiają. W tym roku stoisko Mimaki będzie przypominać ulice Berlina zarówno swoim wyglądem, jak i pracami projektantów zainspirowanych miastem, w tym Nicky’ego Nahafahika i Xaviera Protano – wszystkie wydrukowane za pomocą różnych technologii druku Mimaki i prezentowane na stoisku – umożliwiając gościom zwiedzanie Berlina z wnętrz pawilonów Targów Berlińskich. Po udanej wcześniejszej współpracy w 2019 roku, firma Mimaki połączy również siły z holenderską projektantką Tessą Koops, aby stworzyć gamę niepowtarzalnych ubrań.

Docenienie sukcesów klientów 

Główną atrakcją stoiska firmy Mimaki będzie powracająca na targi FESPA 2022 galeria klientów w formie prezentacji i wyrazów uznania dla historii oraz projektów klientów. Pojawią się także demonstracje na żywo najnowszych technologii Mimaki w specjalnych obszarach oznakowań, UV i tekstyliów. Wśród najnowszych wystawianych drukarek UV znajdą się model UJV100 oraz urządzenia z serii JFX i UJF. Na tegoroczne targi FESPA powróci też ciesząca się uznaniem drukarka 3D 3DUJ-2207, aby zaprezentować wiele wysokiej jakości, pełnokolorowych modeli, w tym figurki, modele wykonane w skali oraz prototypy, jakie można wykonać za pomocą tej podstawowej drukarki. 

Na stoisku będą również miejsca poczęstunku i spotkań, umożliwiające bezpośrednią rozmowę z ekspertami, którzy będą odpowiadać na pytania dotyczące zastosowań i technologii firmy Mimaki.

FESPA 2022 to jak zwykle fantastyczna okazja dla wszystkich, których interesuje branża druku oznakowań i druku na tekstyliach lub chcą w nią zainwestować. W tym roku przyjęliśmy związane z ruchem hasło targów FESPA, przybliżając gościom gwar miejskiego życia za pomocą pełnych energii, inspirowanych miastem wydruków od projektantów, a także awangardowych technologii użytych do ich wykonania. Wszystko to, w połączeniu z historiami sukcesów klientów w galerii, z pewnością będzie inspirować i stanowić bezcenne doświadczenie dla gości – komentuje Danna Drion, dyrektor generalny ds. marketingu w regionie EMEA, Mimaki. 

Opracowano na podstawie materiałów firmy Mimaki