Targi sš zawsze po twojej stronie!!!
6 gru 2016 14:44
Polska już prawie od pół roku jest w strukturach Unii Europejskiej. Otwarcie rynku unijnego daje swobodę przepływu towarów i usług, ostatecznie znosi wszelkie bariery w kontaktach pomiędzy prawie 400-milionowym rynkiem zbytu a tak jeszcze niedawno wyizolowanym wiatem państw Europy rodkowej i Wschodniej. Jest to kolejny moment dla firm, kiedy należy skupić się nad zajęciem i ugruntowaniem pozycji na rynku krajowym oraz zaplanować rozwój ukierunkowany na rynki krajów Unii.
Zdolnoć firmy do osišgania sukcesu zależy przede wszystkim od umiejętnoci wyczuwania rynku. Jest to zdolnoć do zrozumienia obecnych i pojawiajšcych się potrzeb i pragnień klientów. Jednym z najsprawniejszych narzędzi marketingowych zapewniajšcym osišganie powyższych celów, wspomagajšcym rozwój firmy i dajšcym stabilnoć sš targi i wystawy gospodarcze. Tym bardziej, że nie ma żadnej podstawy, aby sšdzić, iż gospodarka w Europie i na wiecie w następnych dziesięcioleciach osišgnie pod względem wzrostu swój kres. Narodowy i wiatowy popyt na towary i usługi jest ogromny i różnorodny. Gotowoć wyjcia naprzeciw temu popytowi z wyrobami i usługami odpowiednimi dla danego rynku, o dobrej jakoci i korzystnych cenach istnieje zawsze, tak w skali regionu, kraju, jak i wiata. Z tego wynika fundamentalne uzasadnienie i zarazem potrzeba poszukiwania metod komunikacji z rynkiem.
W najnowszym marketingu zaczyna dominować poglšd, że o trwałym sukcesie ekonomicznym nie przesšdza wielkoć firmy i jej udział w rynku, ponieważ w ostatecznym rozrachunku to klient zadecyduje, kto pozostanie na rynku i odniesie sukces. To klienci sprawiajš, że interes się rozwija. Dlatego bezporedni kontakt z odbiorcami i klientami jest najważniejszš strategiš. Targi wzmacniajš tę strategię, ponieważ ich istotš jest organizowanie, kreowanie i ułatwianie kontaktów.
Sprzedawca i konsument to podmioty, które targi starajš się połšczyć.
Czego wczeniej nie było na targach, tego nie ma na rynku. Wród wszystkich strategii targi sš najtańszym i najskuteczniejszym sposobem wejcia na rynek oraz budowania i podtrzymywania wizerunku marki. Sš publicznym testem na trafnoć nowej strategii i produktu.
Coraz więcej oferentów spotyka się na rynku, coraz więcej produktów i usług musi być promowanych, reklamowanych, polecanych. Wzmacnia to koniecznoć szerszej informacji i lepszej komunikacji. Ponieważ żaden inny instrument komunikacji i marketingu nie jest szybszy, pewniejszy, praktyczniejszy i jednoczenie bardziej osobisty niż włanie targi, dlatego będziemy mieli do czynienia ze wzrostem gospodarki targowej, co z kolei będzie miało bezporednie przełożenie na rozwój i dobrobyt firm.
Czego Państwu serdecznie życzymy.
Artykuł dostarczony przez Poznańskš Agencję Targowš INEXPO