Tomasz Loos w dziale serwisu KBA-Polska
6 gru 2016 14:50

Z dniem 1 kwietnia br. struktury serwisowe KBA-Polska wzmocnił Tomasz Loos. Jego pojawienie się w firmie wiąże się z konsekwentną rozbudową działu serwisu KBA-Polska, który stanowi obecnie niemal połowę całego jej zespołu. Tomasz Loos jest absolwentem technikum elektronicznego w Bydgoszczy, a swoją przygodę z branżą poligraficzną rozpoczął 11 lat temu podejmując pracę w pilskiej drukarni firmy Winkowski Sp. z o.o. Objął w niej funkcję elektronika w dziale utrzymania ruchu maszynowego, a do jego obowiązków należało: usuwanie awarii, demontaż, montaż i uruchamianie maszyn, zamawianie części oraz utrzymywanie bieżących kontaktów z zagranicznymi dostawcami sprzętu i komponentów maszyn. Kolejny etap kariery zawodowej Tomasza Loosa to praca w firmie Heidelberg Polska na stanowisku serwisanta. Do jego obowiązków należały między innymi montaż i naprawa maszyn drukujących. W tym czasie przeszedł też liczne szkolenia, które wpłynęły na poszerzenie jego wiedzy na temat budowy i naprawy maszyn. Od 1 kwietnia br. Tomasz Loos objął funkcję serwisanta w firmie KBA-Polska. Na stałe zamieszkały w Pile, stanowi część tamtejszego zespołu serwisowego. Opracowano na podstawie informacji firmy KBA-Polska

error: Kopiowanie zabronione!
cript>