Tytuły Superbrand Polska 2004 dla firm zwišzanych z naszš branżš
6 gru 2016 14:43

W pierwszej polskiej edycji międzynarodowego konkursu Superbrands wybrano 231 marek najsilniejszych na polskim rynku; zostały one wyróżnione tytułem Superbrand Polska 2004. Wyboru spoœród 1200 marek wytypowanych do polskiej edycji dokonała 21-osobowa Rada Marek, w której skład weszli m.in. eksperci marketingu, dziennikarze, reprezentanci agencji badania rynku oraz przedstawiciele największych firm. Tytuł Superbrand Polska 2004 otrzymały też firmy działajšce na rynku poligraficznym: Agfa, Canon, Kodak i Xerox. Gala finałowa, podczas której zostanš zaprezentowane najsilniejsze marki w poszczególnych kategoriach branżowych oraz przyznane nagrody specjalne, odbędzie się w styczniu 2005. Organizacja Superbrands powstała w połowie lat 90.; obecnie działa w 30 krajach, gdzie m.in. wydaje albumy przedstawiajšce czołowe marki na krajowych rynkach. Publikacja pierwszej polskiej edycji albumu Superbrands Polska planowana jest na koniec tego roku. Opracowano na podstawie informacji organizatorów