Więcej niż ekspozycja
6 gru 2016 14:58

Już 9 i 10 kwietnia w EXPO XXI w Warszawie odbędą się Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations. Blisko 200 wystawców, kilka tysięcy odwiedzających – to liczby, które każdego roku rosną „w oczach”. Nic dziwnego, bowiem targi Packaging Innovations to więcej niż sama ekspozycja wystawiennicza, to dwa dni przepełnione wiedzą, spotkaniami, prezentacjami i konferencjami. Nie jest tajemnicą, iż ładnie i ciekawie opakowany produkt wzbudzi większe zainteresowanie konsumenta. Uwagę na to zwracają już nie tylko producenci słodyczy, ale również warzyw, mięsa, nabiału, owoców czy przetworów. Na rynku firmy prześcigają się w nowych pomysłach, ponieważ konkurencja nie śpi. Z myślą o zmieniającej się świadomości nie tylko konsumentów, ale również producentów i dostawców powstały targi Packaging Innovations. Z dumą obserwujemy, iż targi z roku na rok budzą coraz większe zainteresowanie. Z całą pewnością w Polsce brakowało tego typu wydarzenia, które w jednym miejscu skupiałoby rodzime i zagraniczne firmy prezentujące nowości. Obserwując szybko zmieniające się trendy staramy się tak przygotowywać program towarzyszący targów, aby spełniał oczekiwania najbardziej wymagających gości – mówi Katarzyna Banach, kierownik Działu Organizacji Targów. Nowością tegorocznej edycji będzie Strefa Safetypack. Koniec z niebezpiecznymi opakowaniami! Podczas targów zostaną zaprezentowane rozwiązania, które będą chronić przed niepożądanym otwarciem lub utrudniać otwarcie danego produktu przez dzieci. Zaawansowane technologicznie opakowania z pewnością wzbudzą zainteresowanie szczególnie przedstawicieli branży spożywczej. Firmy prezentujące ofertę podpowiedzą, w jaki sposób można chronić produkty rolno-spożywcze tak, aby zachowane były wszelkie normy higieny, a produkt nie uległ zepsuciu. Tym, co wyróżnia targi Packaging Innovations, jest Program Innowacja. Firmy, które zgłaszają udział w targach, mogą również zgłosić dany produkt lub rozwiązanie do programu. Warunkiem jest nowatorskie wykorzystanie materiałów lub zastosowanie. Stoiska z innowacyjnymi rozwiązaniami zostaną specjalnie oznaczone, co ułatwi ich lokalizację na mapie hali. Oprócz praktyki na targach nie za-braknie również merytorycznego wsparcia. Zachęcamy do udziału w seminariach learnShops, które są bezpłatne dla wszystkich uczestników targów. Prezentacje poprowadzą cenieni prelegenci z Polski i zagranicy. Na koniec warto wspomnieć o Strefie Studenta. To właśnie tu spotkacie Państwo młodych, ambitnych i pełnych energii studentów, którzy już niedługo zasilą rynek pracy. Być może to właśnie Państwo jako pierwsi zapoznacie się z ich portfolio i tym samym wyprzedzicie konkurencję rozpoczynając owocną współpracę. Warto podkreślić, iż wiele opakowań prezentowanych w Strefie Studenta to ciekawe rozwiązania dla branży spożywczej i FMCG. Zachęcamy do rejestracji na targi, która umożliwia bezpłatny wstęp. Szczegóły na www.easyfairs.com/pl/pi2015