Wykreuj markę w Poznaniu
6 gru 2016 14:53
Widowiskowe ekspozycje, spektakularne wydarzenia oraz warsztaty, konferencje i pokazy. Tysiące profesjonalnych zwiedzających znajdujących odpowiedzi na pytania dotyczące kształtu rynku reklamy oraz najświeższe informacje o nowościach i trendach. To wszystko już w kwietniu w Poznaniu na Międzynarodowych Targach Artykułów i Usług Reklamowych EURO-REKLAMA 2011.
Targi EURO-REKLAMA to od 20 lat najważniejsze spotkanie sektora out-of-home media w Polsce. Przestrzenie Międzynarodowych Targów Poznańskich zamieniają się wtedy w wyjątkowe miejsce spotkań z klientami i partnerami handlowymi, a także stają się doskonałą przestrzenią do pozyskania nowych, bardzo wartościowych kontaktów biznesowych. Targi EURO-REKLAMA to gwarancja zaprezentowania swojej oferty szerokiej grupie profesjonalnych zwiedzających. To wyjątkowe miejsce integracji całego środowiska działającego na rynku reklamy oraz kreowania biznesu.
Podczas targów zostaną zaprezentowane rozwiązania o wszechstronnej tematyce. Będą one dotyczyć m. in następujących bloków tematycznych: Komunikacja wizualna (outdoor/indoor), Usługi reklamowe, Dostawcy usług reklamowych, Usługi wystawiennicze, Ambient, Materiały i urządzenia do produkcji reklamy, POS, Organizacje branżowe, Wydawnictwa specjalistyczne, Portale branżowe i inne.
Dobrze skrojony program wydarzeń
Ekspozycje, wydarzenia oraz warsztaty odbywające się podczas targów EURO-REKLAMA co roku przyciągają do Poznania tysiące profesjonalnych zwiedzających. Program wydarzeń umożliwia firmom aktywny udział w budowaniu i rozwijaniu relacji z klientami i dostarcza im ważnych informacji rynkowych. Podczas tegorocznych targów odbędą się liczne zawody i pokazy, wręczone zostaną również prestiżowe nagrody Międzynarodowych Targów Poznańskich: Złote Medale oraz nagrody Acanthus Aureus przyznawane za najlepsze odzwierciedlenie strategii marketingowej firmy w ekspozycji targowej.
2nd Car Wrap Championship
Mistrzostwa w Aplikacjach Samochodowych, których finały odbędą się podczas targów EURO-REKLAMA 2011. Konkurs ten to połączenie w jedynym tego rodzaju projekcie w Polsce funkcji pokazowych, promocyjnych i edukacyjnych. Zawody rozegrają się według sprawdzonej już formuły w trzech kategoriach: klejenie materiałami własnymi, freestyle oraz klejenie materiałami dostarczonymi. Na ponad 500 m2 pokazane zostaną najnowocześniejsze trendy i rozwiązania, a także potencjał reklamy tranzytowej jako ważnego kanału komunikacji wizualnej. Zostaną rozegrane trzy tury konkursowe, a zwycięzcą konkursu zostanie firma, która łącznie w ciągu trzech tur i trzech dni konkursu zdobędzie największą liczbę punktów przyznanych przez jury. Oficjalne ogłoszenie wyników konkursu odbędzie się 14.04. po rozstrzygnięciu ostatniej kategorii.
Konkurs SuperStar
Po raz kolejny targi EURO-REKLAMA staną się miejscem wręczenia prestiżowych nagród SuperStar. Ten międzynarodowy konkurs cieszy się co roku ogromnym zainteresowaniem całej branży POS (point of sales). Konstrukcje i produkty ocenione zostaną aż w 8 kategoriach. Ekspozycja konkursowa będzie dostępna dla zwiedzających przez cały czas trwania targów, w specjalnie wyznaczonej przestrzeni. Uczestnicy, których eksponaty zdobędą pierwsze i drugie miejsce, zostaną wyróżnieni specjalną statuetką, dodatkowo logotypy firm oraz fotografie eksponatów biorących udział w konkursie będą opublikowane w czasopiśmie „Display”.
Konferencja Euro-Reklama Sport II
Konferencja dedykowana jest przede wszystkim klubom i organizacjom sportowym. Temat: „Klub marką – marka produktem – produkt towarem” to cykl prelekcji na temat skutecznego budowania przez kluby własnego wizerunku. Podczas spotkania zaproszeni prelegenci i eksperci z różnych dziedzin powiedzą, jak efektywnie prowadzić klub, jak zachęcić młodzież do uprawiania sportu oraz jak na swojej działalności zarobić. Patronat nad konferencją objęła Ewa Bąk – dyrektor Wydziału Kultury Fizycznej Urzędu Miasta Poznania, a patronem medialnym jest telewizja SPORTKLUB. Konferencja odbędzie się 14 kwietnia w godzinach 11:00-16:00 w Sali Niebieskiej. Towarzyszyć jej będzie wystawa upominków reklamowych.
Międzynarodowe Targi Artykułów i Usług Reklamowych EURO-REKLAMA odbędą się na terenie Miedzynarodowych Targów Poznańskich w dniach 12-15 kwietnia 2011 w hali nr 3 razem z Międzynarodowymi Targami Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych POLIGRAFIA.
Więcej na: www.euro-reklama.mtp.pl
Opracowano na podstawie informacji MTP