Wyniki Antalis Poland za rok 2004
6 gru 2016 14:44

Firma Antalis Poland podsumowała wyniki za rok 2004. Największy, bo 80% wzrost przychodów w stosunku do roku ubiegłego, Antalis odnotował w segmencie sprzedaży materiałów z tworzyw sztucznych. Łšczny przychód ze sprzedaży wszystkich produktów (materiały dla biur, poligrafii i rynku reklamy) w 2004 roku wyniósł 364 805 tys. Wynik ten oznacza wzrost o 4,6% w stosunku do przychodu z roku ubiegłego. Ponad cztery lata temu, wchodzšc w nowš branżę, rozpoczęliœmy sprzedaż materiałów z tworzyw sztucznych. Wyodrębniliœmy ze sprzedaży sektor pod nazwš Visual Communication (VisCom), którego oferta kierowana do producentów reklamy i wystaw zawierała poczštkowo materiały z plexi, PCW oraz folii ploterowych. Obecnie Visual Communication w swojej ofercie posiada 570 pozycji asortymentowych (...) Đ mówi Joanna Smolińska, prezes zarzšdu Antalis Poland. Ubiegłoroczne inwestycje firmy Antalis zwišzane z rozwojem sektora VisCom wyniosły ponad 200000 zł. Plany na 2005 to kontynuacja rozwoju oferty materiałów z tworzyw sztucznych. Opracowano na podstawie informacji firmy Antalis Poland