Zdalny tandem
6 gru 2016 14:50

Firma Duplo International jako pierwszy dostawca systemów introligatorskich wprowadziła na rynek rozwiązanie wspomagające zdalne serwisowanie. Premiera nowej usługi określanej mianem e-tandem miała miejsce podczas targów Grafitalia w Mediolanie, na których Duplo International prezentowało także swoje najnowsze systemy introligatorskie. E-tandem, jak informuje producent, to pierwsze tego rodzaju rozwiązanie w systemach do finiszingu dla poligrafii. Umożliwia ono odbieranie przez internet komunikatów z urządzeń Duplo, które trafią bezpośrednio do działu wsparcia technicznego. Obecnie usługa testowana jest na urządzeniach Duplo do rozcinania, cięcia i bigowania; monitoring ich pracy w czasie rzeczywistym pozwoli na rozwiązywanie problemów technicznych w znacznie krótszym czasie. Usługa e-tandem zostanie udostępniona jesienią br. jednocześnie w czterech oddziałach Duplo – w Wielkiej Brytanii, we Francji, Włoszech oraz w Polsce. Początkowo wspierać będzie dwa systemy introligatorskie z serii Duplo Docucutter: DC-645 oraz DC-615. Wszystkie komunikaty o błędach będą wysyłane poprzez łącze internetowe z komputera PC podłączonego do urządzenia. Błędy te po rejestracji będą przekazywane do serwisu, który następnie skontaktuje się telefonicznie z operatorem danego urządzenia. Cały projekt opracowaliśmy w ramach naszej firmy, z pomocą i wsparciem ze strony Duplo Corporation z Japonii – poinformował z dumą Eric Faivre, dyrektor techniczny francuskiego oddziału Duplo oraz manager projektu e-tandem na Europę. – Jesteśmy przekonani, że stworzone rozwiązanie pomoże naszym klientom w pełni wykorzystać potencjał zakupionych urządzeń. Klienci zyskają także pewność, że czas przestoju linii produkcyjnej zostanie zminimalizowany, gdyż Duplo na bieżąco otrzymywać będzie informacje o ewen-tualnych nieprawidłowościach w funkcjonowaniu urządzenia. Umożliwi to szybką eliminację usterki. E-tandem to innowacyjne wzbogacenie dotychczasowej oferty serwisowej firmy Duplo. W Wielkiej Brytanii mamy cały szereg pakietów serwisowych „Tandem Service”, a nowe rozwiązanie doskonale je uzupełni – dodaje Kevin Nicholls, manager serwisu w Duplo Wielka Brytania. – E-tandem wykorzystywać będziemy do oferowania w zakresie obsługi serwisowej usługi typu „płatności za kliknięcie” czy też „zapłać po wykończeniu” („Pay as you Finish”). Pozwoli to na tworzenie bardziej elastycznych pakietów serwisowych, odzwierciedlających w większym stopniu poziom wykorzystania naszych urządzeń. Wprowadzana usługa umożliwi także szybsze zamawianie części zamiennych i jeszcze sprawniejszą realizację ich dostaw. Pomysł na stworzenie e-tandem jest efektem szerszej polityki korporacji Duplo, określanej mianem „Duplo Spirit Award”. Jej celem jest inspiracja personelu działów technicznych oraz sprzedaży do współpracy przy tworzeniu innowacyjnych i kreatywnych koncepcji, które mogą zaowocować dodatkowymi korzyściami dla użytkowników systemów Duplo. Robin Greenhalgh, prezes Duplo International poinformował, że w lutym br. korporacja została wybrana w programie tygodnika „The Sunday Times” do grona firm najbardziej przyjaznych pracownikom – „Best Company to work for.” Na podstawie informacji firmy Duplo opracowała AN