Wykaz Not Recommend – bezpieczeństwo i zaufanie
22 Jun 2017 10:25

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Niezwykle ważnym elementem w kontaktach handlowych jest poczucie bezpieczeństwa. Narzędziem, które je buduje i powoduje wzrost zaufania do partnerów biznesowych, jest program Industry Does Not Recommend. Co to za program i jak on działa?

Wykaz Not Recommend powstał w celu zwiększenia poczucia bezpieczeństwa w obrocie handlowym pomiędzy firmami w szeroko definiowanej branży produktów promocyjnych. Przede wszystkim Not Recommend przekazuje informacje o firmach niepolecanych przez branżę artykułów promocyjnych. Możliwość dokonania wpisu firmy do Wykazu Not Recommend oraz sprawdzenia, czy potencjalny kontrahent nie został negatywnie oceniony przez inną firmę z branży, pozwala Państwu pewniej ocenić ryzyko nawiązania z nim współpracy.

Dostęp do tego wykazu mają firmy biorące udział w projekcie Solidni w Biznesie. To również one mają możliwość, poprzez zgłoszenie, poinformować o niesolidnym uczestniku rynku branżowego.

Warto zaznaczyć, że celem nie jest ściąganie należności, a wręcz przeciwnie, polubowne załatwienie kwestii spornych. Dzięki takiemu podejściu w kilkunastoletniej historii Not Recommend udało się odzyskać należności na kwotę ponad 3 mln złotych.

Więcej informacji znajdziecie Państwo na: www.notrecommend.com

Opracowano na podstawie informacji firmy GJC Inter Media