Niezwykle ważnym elementem w kontaktach handlowych jest poczucie bezpieczeństwa. Narzędziem, które je buduje i powoduje wzrost zaufania do partnerów biznesowych, jest program Industry Does Not Recommend. Co to za program i jak on działa?
Wykaz Not Recommend powstał w celu zwiększenia poczucia bezpieczeństwa w obrocie handlowym pomiędzy firmami w szeroko definiowanej branży produktów promocyjnych. Przede wszystkim Not Recommend przekazuje informacje o firmach niepolecanych przez branżę artykułów promocyjnych. Możliwość dokonania wpisu firmy do Wykazu Not Recommend oraz sprawdzenia, czy potencjalny kontrahent nie został negatywnie oceniony przez inną firmę z branży, pozwala Państwu pewniej ocenić ryzyko nawiązania z nim współpracy.
Dostęp do tego wykazu mają firmy biorące udział w projekcie Solidni w Biznesie. To również one mają możliwość, poprzez zgłoszenie, poinformować o niesolidnym uczestniku rynku branżowego.
Warto zaznaczyć, że celem nie jest ściąganie należności, a wręcz przeciwnie, polubowne załatwienie kwestii spornych. Dzięki takiemu podejściu w kilkunastoletniej historii Not Recommend udało się odzyskać należności na kwotę ponad 3 mln złotych.
Więcej informacji znajdziecie Państwo na: www.notrecommend.com
Opracowano na podstawie informacji firmy GJC Inter Media