Heidelberg Wallbox coraz popularniejszy
12 May 2021 08:44

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Na rynku niemieckim Heidelberg jest w gronie odnoszących największe sukcesy dostawców rozwiązań do ładowania aut elektrycznych. Aby skuteczniej sprostać rosnącemu popytowi w tym sektorze, a tym samym jeszcze bardziej wzmocnić swoją pozycję rynkową, Heidelberg uruchomił teraz drugą linię do ich produkcji w zakładach w Wiesloch-Walldorf.

Obecnie produkowane są dwa modele: Heidelberg Wallbox Home Eco i Heidelberg Wallbox Energy Control z różnymi długościami kabli i opcjami dostosowanymi do wymagań rynku niemieckiego i europejskiego. Produkcja odbywa się w trybie dwuzmianowym na dwóch liniach produkcyjnych.

Model Home Eco do szybkiego i prostego w obsłudze ładowania aut w domach prywatnych i na osiedlach zamkniętych pojawił się na rynku w 2018 roku. Jesienią 2019 roku model zwyciężył
w testach porównawczych przeprowadzonych przez niemieckie stowarzyszenie motoryzacyjne ADAC.

Kolejnym krokiem było zaprezentowanie w październiku 2020 roku modelu Heidelberg Wallbox Energy Control ze zintegrowanym zarządzaniem obciążeniem prądowym. Urządzenia te połączone w sieć umożliwiają jednoczesne ładowanie nawet 16 pojazdów elektrycznych.
Jest to atrakcyjne rozwiązanie do zastosowania w budynkach mieszkalnych, garażach wielopoziomowych oraz parkingach firmowych i hotelowych.

Przymierzamy się do sprzedaży Wallbox-ów na rynku polskim i chcemy wybrać optymalne rozwiązanie. Na każdym z rynków, gdzie już jest oferowany Wallbox, stosuje się kanały sprzedaży dopasowane do lokalnych potrzeb. Oczywiście są międzynarodowe platformy sprzedażowe takie jak chociażby Amazon, w którym Wallbox jest dostępny od samego początku. Również na Amazon.pl – mówi Krzysztof Pindral, prezes zarządu Heidelberg Polska.

Opracowano na podstawie informacji firmy Heidelberg