Heidelberg Wallbox coraz popularniejszy
12 maj 2021 08:44

Na rynku niemieckim Heidelberg jest w gronie odnoszących największe sukcesy dostawców rozwiązań do ładowania aut elektrycznych. Aby skuteczniej sprostać rosnącemu popytowi w tym sektorze, a tym samym jeszcze bardziej wzmocnić swoją pozycję rynkową, Heidelberg uruchomił teraz drugą linię do ich produkcji w zakładach w Wiesloch-Walldorf.

Obecnie produkowane są dwa modele: Heidelberg Wallbox Home Eco i Heidelberg Wallbox Energy Control z różnymi długościami kabli i opcjami dostosowanymi do wymagań rynku niemieckiego i europejskiego. Produkcja odbywa się w trybie dwuzmianowym na dwóch liniach produkcyjnych.

Model Home Eco do szybkiego i prostego w obsłudze ładowania aut w domach prywatnych i na osiedlach zamkniętych pojawił się na rynku w 2018 roku. Jesienią 2019 roku model zwyciężył
w testach porównawczych przeprowadzonych przez niemieckie stowarzyszenie motoryzacyjne ADAC.

Kolejnym krokiem było zaprezentowanie w październiku 2020 roku modelu Heidelberg Wallbox Energy Control ze zintegrowanym zarządzaniem obciążeniem prądowym. Urządzenia te połączone w sieć umożliwiają jednoczesne ładowanie nawet 16 pojazdów elektrycznych.
Jest to atrakcyjne rozwiązanie do zastosowania w budynkach mieszkalnych, garażach wielopoziomowych oraz parkingach firmowych i hotelowych.

Przymierzamy się do sprzedaży Wallbox-ów na rynku polskim i chcemy wybrać optymalne rozwiązanie. Na każdym z rynków, gdzie już jest oferowany Wallbox, stosuje się kanały sprzedaży dopasowane do lokalnych potrzeb. Oczywiście są międzynarodowe platformy sprzedażowe takie jak chociażby Amazon, w którym Wallbox jest dostępny od samego początku. Również na Amazon.pl – mówi Krzysztof Pindral, prezes zarządu Heidelberg Polska.

Opracowano na podstawie informacji firmy Heidelberg